Gå til innhold

Packard Bell med AMD TL56 eller Lenovo med Intel T2390


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg bestillte meg her om dagen denne Lenovo N200'en med (det jeg tror er) en core 2 duo på 1,86Ghz som ukens tilbud hos komplett. Så snakket jeg med fattern idag som også drev og spekulerte på laptop kjøp. Han sa han lurte på å kjøpe denne Packard Bell'en med en Turion 64 X2 på 1,8Ghz. Sistnevnte koster en tusenlapp mer og har dobbelt mengde med ram og lagringsplass i forhold til førstnevnte (4GB ram og 320GB hd).

 

Hvordan ville dere si pris/ytelse forholdet er på disse i forhold til hverandre. Har sett at Lenovoen har fått skryt for god kvalitet men vet lite/ingenting om Packard Bell sine laptoper. For min del så er det vel uaktuelt å slenge på en tusenlapp ekstra da jeg ikke har penger til noen laptop i det hele tatt egentlig. Spørsmålet er om fatter bør gå for Elkjøp pc'en eller hive seg over komplett.no han også..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta Lenevo til din far også. Som du selv sa har den fått veldig mye skryt for kvaliteten i forhold til pris. Packard Bellen har en kamerat av meg, og den føles billigere. Packard Bellen er ikke verdt 1000 kroner for mer RAM og lagringskapasitet, RAM er noe du enkelt kan sette inn mer av selv hvis behovet melder seg og er ekstremt billig for tiden.

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...