Gå til innhold

Gears of war problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei, jeg har KJØPT gear of war. og når jeg starter det står det at jeg skal laste ned de og de driverne ellers kan det hende at PC'n din krasjer. så jeg lastet ned driverene og restartet pcen. så prøvde jeg å starte spillet. men da kom den samme meldingen som den første gangen opp igjen. så jeg trykket bare på skipp og startet spillet. vær gang etter rund 20 seconder krasjer spillet og det kommer opp "Gears of war har sluttet og virke". så jeg prøvde og reinstallere men det virket ikke. og pcen min har det som kreves for dette spillet. jeg har også prøvde å gå innpå C:\Program Files\Microsoft Games\Gearsofwar. for og starte derifra. men vær gang jeg gjør det rekker ikke loadinga og komme opp før det står "RUN har sluttet og virke".

Endret av labbejr
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lastet ned? som i piratkopi? hvis ja, er det antakeligvis derfor... kjøp spillet :thumbup:

Nei, har ikke lasta ned. Kjøpte det.

Skrevet
Da bør du vel endre starten på posten din til "har kjøpt" og ikke lastet ned, selv om du mener det første.

OK fixsa. men jeg vil ha hjelp om hva jeg skal gjøre og ikke om skrivnga mi :p

Skrevet
hei, jeg har KJØPT gear of war. og når jeg starter det står det at jeg skal laste ned de og de driverne ellers kan det hende at PC'n din krasjer. så jeg lastet ned driverene og restartet pcen. så prøvde jeg å starte spillet. men da kom den samme meldingen som den første gangen opp igjen. så jeg trykket bare på skipp og startet spillet. vær gang etter rund 20 seconder krasjer spillet og det kommer opp "Gears of war har sluttet og virke". så jeg prøvde og reinstallere men det virket ikke. og pcen min har det som kreves for dette spillet. jeg har også prøvde å gå innpå C:\Program Files\Microsoft Games\Gearsofwar. for og starte derifra. men vær gang jeg gjør det rekker ikke loadinga og komme opp før det står "RUN har sluttet og virke".

Hei!

Jeg har samme problemet med Gears of War etter jeg kjøpte det for en måneds tid siden. Den maser om at jeg må oppgradere grafikkort driverne mine med en spes. versjon, men når jeg sjekker så har jeg jo mye høyere og nyere Nvidiadrivere... Så jeg lot vær å oppgradere og startet spillet. Kommer så vidt inn i menyene før jeg blir kasta ut etter 10-30 sekunder og sånn er det hver gang jeg prøver å starte det spillet så jeg har aldri fått det til å funke.

Skrevet

Mente ikke å pirke på skrivinga di, men hvis det hadde vært en piratkopi kunne det være grunnen til problemet. Installer windows på nytt?? det er jo alltids en mulighet... installer en eldre Nvidia driver. De har jo fucka opp nye drivere før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...