Gå til innhold

trenger Fly spill tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei folkens.

Jeg skulle gjerne hatt noen flyspill med litt action i,

prOvd pacific figthers, og mange flere i den serien men

gAr litt lei. det skal helst vere litt eldre fly, men litt nyere

grafikk =)

jeg har prOvd Blazing angels...ikke noe for meg, jeg bruker joystick

og liker spill som har en litt mer...realistisk simulator...der var liksom

alt motsatt av sAnn det egentlig er =D

sA, jeg setter stor pris for svar!

(spillene skal vere til pc)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Falcon 4.0 Allied Force, eller Open Falcon 4.5 som er nyere, er ikke sikker hvor det kan kjøpes.

http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=25086

Trailers,

Spillets hjemmeside, http://www.lead-pursuit.com/

Dette er et realistik flyspill, er ikke eldre fly, men det er bra, det kun F-16 du kan fly her, realistik radar-systemer og slikt, nesten som i virkeligheten, hørte at enkelte piloter trener med dette programmet, du kan bombe flybaner, baser, kjøretøy,fabrikker for våpen, skyte ned svære og småe fly, senke båter, cruiser, destroyers, osv, masse forskjellig våpen, til masse forskjellige bruk, og du er aldri alene på et oppdrag omtrent, får du problmer kan du be om hjelp fra dine pilot venner.

Dette spillet krever my å sette seg inn i, men det går no greit nok, bare man liker det.

Har dette spillet selv og er kjempefornøyd:)

Skrevet

Kjopte falcon i dag driver og instalerer det, men!

Jeg vil gjerne ha tips til andre spill, gjerne litt...uhm

eldre fly, trenger ikke vere sAnn proppelfly,fly, men sAnn

kalde krigen fly hadde vert fett, men jeg will gjerne ha tips til

WW1 og WW2 flyspill!

Trenger svar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

takker

Skrevet (endret)

Du kan få kjøpt diverse add-ons for både IL2 Sturmovik og Combat Flight simulator 3, bl.a. B-17 Memphis Belle for FS / CFS 3. Har du forresten sett filmen "Memphis Belle", om det samme flyet? Absolutt severdig, nydelig krigsdrama.

Jeg ser du nevnte "Pacific Fighters", men har du f.eks. IL2 Complete Edition: IL2 Sturmovik Forgotten Battles + Ace Expasion Pack + Pacific Fighters samlingen, som koster £9.99 ved Play.com?

Annet enn CFS 3 og IL2 Sturmovik / Pacific Fighters, vet jeg ikke om andre gode og realistiske propsimmer fra den æraen.

Endret av Sundiver
Skrevet
Du kan få kjøpt diverse add-ons for både IL2 Sturmovik og Combat Flight simulator 3, bl.a. B-17 Memphis Belle for FS / CFS 3. Har du forresten sett filmen "Memphis Belle", om det samme flyet? Absolutt severdig, nydelig krigsdrama.

Jeg ser du nevnte "Pacific Fighters", men har du f.eks. IL2 Complete Edition: IL2 Sturmovik Forgotten Battles + Ace Expasion Pack + Pacific Fighters samlingen, som koster £9.99 ved Play.com?

Annet enn CFS 3 og IL2 Sturmovik / Pacific Fighters, vet jeg ikke om andre gode og realistiske propsimmer fra den æraen.

hittil vil jeg si at pacific fighters og gjengen er best =), og ja, jeg har Il2 stormuwic, alle de der, i den serien liksm

takker for svar =D

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

hittil vil jeg si at pacific fighters og gjengen er best =), og ja, jeg har Il2 stormuwic, alle de der, i den serien liksm

takker for svar =D

Kjøp IL-2 1946. Samlepakke som har alt som er kommet offiselt til IL-2. Denne

er versjon 4.07, så du trenger bare en patch (4.08) så er du klar for Hyperlobby og masse timer online! Kan også laste ned 4.091 (beta) som ikke er offisielt gitt ut. Der følger det med noen nye maps som bare er helt nydelig laget med masse detaljer! F.eks Slovakia! Sjekk forumet på ubi. Masse hjelpsomme folk der!

Endret av FunkyMan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...