Gå til innhold

Fotokonkurranse v.5 Runde 10: Sikkerhet


Fotokonkurranse v.5 Runde 10: Sikkerhet  

62 stemmer

  1. 1. Hvem har tatt det beste bildet i henhold til oppgaven?

    • Airbag
      4
    • At least us inmates smell good
      16
    • Livbøye redder badenymfe
      3
    • Fire Exit
      9
    • Sikkerhet på sjøen gjennom 350 år
      13
    • Sikkerhetsnål
      10
    • Trygg hos mamma
      2
    • Vi har livbøye og redningsbåt, så du kan trygt bade
      4
    • Watch Out
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Icefox vant alle rundene fordi han er best. Beklager for dere som tapte under han, men han er bedre enn alle her når det kommer til slike oppgaver. Alle bildene hans er tekniske gode, og når de i tilleg har en god gjennomførelse og tanken bak er bedre enn andres vinner han lekende lett. Jeg snakker generelt sett at temaene kan bli farget av temasetters erfaring og fotofelt, når han selv kan delta.

Lenke til kommentar

Icefox har vunnet pga at han har hatt de beste bildene i forhold til de andre deltagerne, ingen som helst tvil om dette. Skjønner ikke helt hva du mener med flaks i denne settingen, Tomsi. At han skulle velge tema som passer ham selv eller som han syns er utfordrende, skulle jo bare mangle og jeg syns at dette er helt ok.

Lenke til kommentar

Hyggelig å lese. :)

 

Hadde egentlig andre planer hva gjaldt idé denne runden, men det lot seg ikke gjennomføre. Derfor ble det en litt halvgjort løsning, men klarte meg jo forsåvidt helt greit.

 

At jeg legger opp tema slik at jeg har mulighet for å vinne neste runde er tross alt naturlig. Jeg velger jo ikke et tema hvor jeg vet at jeg ikke har gode muligheter for å vinne. Nå betyr ikke en seier så mye i den forstand, i hvertfall ikke i disse konkurransene, men jeg deltar jo for å vinne. Naturlig nok... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...