mviken Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har en subwoofer jeg skal koble opp i min bil men jeg vet ikke hvordan. Noen som har linker til hvordan jeg gjør dette eller kan skrive en steg for steg forklaring ? Bilen er en Saab 900 -95 modell, husker ikke hvilket merke subwooferen er her og nå. Takk for alle svar
M-J Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 er det en ferdigbygget kasse? hvor stor er den? lurer du på hvordan du kobler opp fra cd-spiller til forsterker? i såfall hvordan forserker og hvordan cd-spiller. eller lurer du på hvordan du skal skru fast subben i bilen?
mviken Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Skrevet 4. juli 2008 er det en ferdigbygget kasse? hvor stor er den? lurer du på hvordan du kobler opp fra cd-spiller til forsterker? i såfall hvordan forserker og hvordan cd-spiller. eller lurer du på hvordan du skal skru fast subben i bilen? Alt er klart, men lurer bare på hvordan jeg skal koble den opp til evt batteri og bilstero. Er bare koblingen som gjenstår. Men hvilke kabler bør jeg bruke ?
transmedia.no Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Og hvilken bilstereo har du, ikke minst... originalt Saab-anlegg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå