Stidilko Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 (endret) Vil dette oppsettet fungere? https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=73876 jeg har PSU fra før... 600 watt takker for svar Endret 3. juli 2008 av Stidilko
Prusk Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 ja, det vil fungere. Er det 64-bit Vista? Det vil du nok uansett ha.
Stidilko Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Skrevet 3. juli 2008 ja, det vil fungere. Er det 64-bit Vista? Det vil du nok uansett ha. hva er så mye bedre med 64-bit egentlig? har det noen innvirkning på gaming??
Arne Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Nei, men det vil la pcen adressere mer minne, noe som resulterer i at du vil få nytte 4 gb internminne, i motsetningn til 32bit, der du bare ville kunne nytte 3 - 3,5 GB.
Stidilko Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Skrevet 3. juli 2008 Nei, men det vil la pcen adressere mer minne, noe som resulterer i at du vil få nytte 4 gb internminne, i motsetningn til 32bit, der du bare ville kunne nytte 3 - 3,5 GB. hadde du valgt 64-bit fremfor 32?
Arne Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har 64-bit jeg ja! Formaterte her i sist uke fordi jeg forbredde meg på å oppgradere til 4gb RAM.
Zandreu Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Om du skal ha 64-bit eller ikke, går litt på hvor mange gb RAM du skal ha. Det ser ut som du skal ha 8gb, noe som jeg mener er litt overkill, så da må du nesten ha 64-bits. Når det gjelder skjermkort, gå heller for HD4850 i crossfire.
Arne Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Det er ikke noe poeng med 8gb RAM, bare så det er sagt. Virker som om at mange som skal kjøpe seg pc tror det... Kjøp heller 4 og vent et år og så oppgraderer du til DDR3 og en annen CPU-sokkel.
samerk Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Et 64-bit operativsystem kjører dobbelt så raskt som et 32-bit. Du vil ikke kunne utnytte 8 gb minne på et 32-bit. Kun 64-bit systemer støtter 8 gb minne. Vleger du 32-bit system, må du nøye deg med 4 gb som Arne sier. Jeg kjører 64-bit og opplever ingen problemer. Det eneste problemet jeg opplever er adobe flash. Driveren til flash er 32-bit, noe som gjør at du ikke kan bruke 64-bit Internet Explorer. Nei, men det vil la pcen adressere mer minne, noe som resulterer i at du vil få nytte 4 gb internminne, i motsetningn til 32bit, der du bare ville kunne nytte 3 - 3,5 GB. hadde du valgt 64-bit fremfor 32?
Arne Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Du mener det er selve operativsystem-programvaren? For hvis du mente hele pcen, så trodde jeg du spøkte.
Zandreu Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Du får heller ikke utnyttet de 4gb, bare 3.2 av dem. Gå for 64-bit.
samerk Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Ja, jeg snakket om Vista 64-bit. Du mener det er selve operativsystem-programvaren? For hvis du mente hele pcen, så trodde jeg du spøkte.
Arne Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Du får heller ikke utnyttet de 4gb, bare 3.2 av dem. Gå for 64-bit. Dette er allerede påpekt to ganger i løpet av tråden. Dessuten får du ikke utnyttet nøyaktig 3,2GB, men 4048 - minne som må adresserest til andre ting enn RAM. Ja, jeg snakket om Vista 64-bit.Du mener det er selve operativsystem-programvaren? For hvis du mente hele pcen, så trodde jeg du spøkte. Joda, det har jeg fått med meg, men for ordens skyld, så er det operativsystemet som kjører dobbelt så fort? For all programvare kjører ikke dobbelt så fort, bare så det er sagt.
samerk Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Hvis programmet støtter 64-bit, så vil programmet kjøre dobbelt så fort. Adobe programmer støtter ikke 64-bit systemer, noe som gjør at det ikke blir forskjell på hhvilket system du bruker. Men har du et program som støtter 64-bit, ja, da blir det dobbelt så fort. Du får heller ikke utnyttet de 4gb, bare 3.2 av dem. Gå for 64-bit. Dette er allerede påpekt to ganger i løpet av tråden. Dessuten får du ikke utnyttet nøyaktig 3,2GB, men 4048 - minne som må adresserest til andre ting enn RAM. Ja, jeg snakket om Vista 64-bit.Du mener det er selve operativsystem-programvaren? For hvis du mente hele pcen, så trodde jeg du spøkte. Joda, det har jeg fått med meg, men for ordens skyld, så er det operativsystemet som kjører dobbelt så fort? For all programvare kjører ikke dobbelt så fort, bare så det er sagt.
samerk Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Fant denne linken på microsoft sine sider. Meget interessant link. http://support.microsoft.com/kb/946765 Legg merke til Kernel Patch Protection (PatchGuard) Du får heller ikke utnyttet de 4gb, bare 3.2 av dem. Gå for 64-bit. Dette er allerede påpekt to ganger i løpet av tråden. Dessuten får du ikke utnyttet nøyaktig 3,2GB, men 4048 - minne som må adresserest til andre ting enn RAM. Ja, jeg snakket om Vista 64-bit.Du mener det er selve operativsystem-programvaren? For hvis du mente hele pcen, så trodde jeg du spøkte. Joda, det har jeg fått med meg, men for ordens skyld, så er det operativsystemet som kjører dobbelt så fort? For all programvare kjører ikke dobbelt så fort, bare så det er sagt.
Stidilko Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Skrevet 4. juli 2008 selv om det er ddr3 skjermkort kan jeg bruke vanlig ddr2 ram?
samerk Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Skjermkortminnet og RAM er to separate ting. De har ingenting med hverandre å gjøre. Skjermkortet har et dedikert minne som bearbeider graphic/didplay. selv om det er ddr3 skjermkort kan jeg bruke vanlig ddr2 ram?
Stidilko Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Skrevet 5. juli 2008 Skjermkortminnet og RAM er to separate ting. De har ingenting med hverandre å gjøre. Skjermkortet har et dedikert minne som bearbeider graphic/didplay.selv om det er ddr3 skjermkort kan jeg bruke vanlig ddr2 ram? takker for svar
Stidilko Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Skrevet 5. juli 2008 Bare en ting jeg lurer på... hvordan sjekker jeg fps i spill??
Zandreu Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Last ned FRAPS, start det under spill, og du vil se FPS-en din oppe høyre hjørne. Ellers, hvis det er steam/valve spill, kan du skrive net_graph 1 i console.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå