Sir.Roger Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Min kjære sto og gikk ensom i 15min. Da jeg kom tilbake hadde skjermspareren frosset, etter litt venting ble reset knappen brukt.... og siden har alt vært svart, PSU starter opp og går, men den er umulig å stanse med annet enn hovedbryteren bak, er det CPU som er synderen her ?. eller kan det være noe annet ? spec. ASUS P4T-E P4 1.8GHz northwood Rambus PC800 RD-RAM original
Sir.Roger Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Skrevet 14. mars 2003 utstyret er ca. 10mnd. er det garanti på slikt ?
eberland Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Fikset nettopp et lignene problem med å kjøpe ny CPU:-( Min P3 800MHz tok kvelden. Pcen døde plutselig og når jeg startet på nytt kom spenningen på og viftene startet, men svart skjerm. Kjøpte en 400MHz celeron på qxl for 200 kr Funket som F***. Kan jo være mye rart, men er redd for at CPU er synderen Dobbelsjekk at den er skikkelig fast i socketen. Bør være en reklamasjon - med mindre den er smeltet o har rennt utover hovedkortet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå