Gå til innhold

One Call Faktura ?


Anbefalte innlegg

Hei, vurderer å bytte abbonement til One Call Faktura som tilbyr 120 gratis minutter og 100 gratis sms. Sjekka iforhold til telepriser.no og kom ut på 350 kr med dettte i forhold til 760 som jeg har med Telenor Allstar pr idag.

 

Har snoka litt rundt i forumet og det viser seg til å være mye forskjellige meninger, mye av de jeg fant var 3-4 måneder gamle så det er litt vondt å sammenligne.

 

Lurer da på hvordan operatøren virker idag for dem som bruker dem? Kundeservice, dekning, problemer med sending av mms\sms osv?

 

Har en Nokia N82 så håper på å få brukt gpsen, så at de anbefalte ettpar gratis programmer til gps\mss og litt diverse.

 

Så ut som om de skulle bytte til Telenor til høsten, noen som vet om dette vil medføre noen ekstrautgifter på regningen?

 

Virket heller ikke som om 3G var tilgjengelig? Selv ikke fra Telenor? Bor nær Flekkefjord på Sørlandet så kommer ikke til å bruke Network Norway så langt eg ikkje e på ferie i større byer :p

 

Sist men ikke minst, hvordan kan de klare å drive ett firma med så mye gratis?? Står det noe med små bokstaver som jeg ikke ser ? ;) hehe

 

Mvh Ruben Haneberg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror også du kommer bedre ut med Onecall Aktiv. Da får du ingenting gratis, men lav ringepris hele tiden. Tror "alt" koster 39 øre.

 

Forsøk å sjekk på telepriser.no - men tror du kommer bedre ut med Aktiv enn med Faktura som tar 80 øre/min etter 120 min, og etter 400 min er det vel 65 øre.

 

Har selv hatt OneCall lenge og er fornøyd med dem. MMS, GPRS osv fungerer fint. Dem har dog ikke 3G dekning, men i høst når de går over til telenor hvor Mobile/Network Norway ikke har dekning får man også tilgang på telenor sin 3G dekning.

 

Har selv byttet til talkmore nå, men dette er pga at jeg flytter til utlandet og "må" ha kontantkort. Skulle jeg blitt i Norge hadde det ikke vært noen grunn for meg å bytte. Har fått mye lavere regninger med dem og tjenesten de har levert har fungert. I de tilfeller hvor jeg har behøvd hjelp i fra kundeservice har jeg fått grei service.,

 

 

Det de tjener penger på er vel terminering på faktura abbonementet. Om man ikke bruker mer enn 120min/90 sms betaler man jo ingenting. OneCall tjener likevel penger på de samtalene du får. Mange bruker jo også over gratis kvoten, samt de har flere mobil abbonementer, bredbåndsabbonementer osv. Men noe mer om hvordan de tjener penger vet jeg ikke.

Endret av shaaland
Lenke til kommentar

jeg har hatt onecall faktura siden ipea ble solgt/lagt ned (og alle kundene solgt videre til onecall). Har hatt 2 samtaler til kundeservice/support siden da (hm.. 5-6-7 mnd?) og begge var pga. min egen feil (trengte PUK, og forstod ikke en faktura med det første)

 

Alt i alt har jeg ikke erfart noen problemer i det hele tatt, og er veldig fornøyd.

 

Antageligvis bytter jeg derimot til en ny leverandør snart, siden datatrafikken min begynner å bli markant og prisene deres ikke kan konkurrere :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...