Gå til innhold

Ett snev av erotikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Pink Floyd "The Wall" (filmen) har gjort permanent inntrykk på deg - eller kanskje det bare er meg som ser den referansen her.

 

Det er mye å like med bildet. Men det som jeg synes trekker ned, er de lyse feltene på oversiden av blomsterhodet. Tror nok jeg ville croppet noe på høyre side også slik at du får et mer firkantet bilde.

 

Tom

Lenke til kommentar
Tror Pink Floyd "The Wall" (filmen) har gjort permanent inntrykk på deg - eller kanskje det bare er meg som ser den referansen her.

 

Det er mye å like med bildet. Men det som jeg synes trekker ned, er de lyse feltene på oversiden av blomsterhodet. Tror nok jeg ville croppet noe på høyre side også slik at du får et mer firkantet bilde.

 

Tom

 

hehe har ikke sett filmen :p

lyst felt er jeg enig i. mulig jeg finner på å gå ut igjen for ett førsøk til..

ang. crop så har jeg gjort dette med vilje for å ikke få ett sentrert a4 bilde. kansje har jeg satt igjen litt for mye. hmmmmmm

Endret av Phaser_
Lenke til kommentar

har vært ute og tatt ett nytt bilde nå.

 

men er ikke bildet litt uskarpt. Litt lang lukkertid kanskje?

 

tja jo :) i tillegg er det håndholdt og litt vind så kan ikke klage.

på den nye versjonen holder jeg kameraet oppå ett par plankestubber for å prøve å holde stille. Det er på 1/10sec :whistle: F11 pluss att det "regnet litt"

Endret av Phaser_
Lenke til kommentar

Jeg har fantasi nok til ikke å bli skuffet, men jeg kan ikke si meg enig i at komposisjonen sitter som den skal.

 

Blomsten utgjør en diagonal, som peker opp og ut av bildet. Den tomme flaten nede til høyre bidrar da ikke til å skape balanse i bildet, eller noe som helst annet, slik den i mine øyne ville ha gjort dersom den var oppe til venstre.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Jeg har fantasi nok til ikke å bli skuffet, men jeg kan ikke si meg enig i at komposisjonen sitter som den skal.

 

Blomsten utgjør en diagonal, som peker opp og ut av bildet. Den tomme flaten nede til høyre bidrar da ikke til å skape balanse i bildet, eller noe som helst annet, slik den i mine øyne ville ha gjort dersom den var oppe til venstre.

hmm er ikke sikker på om jeg forstår deg rett her. vil du ha mere luft i den retning diagonalen peker eller vil du ha blomsten nede til høyre og luft på venstre siden? Tror jeg falt av litt her jeg :blush:

 

prøve noe her da. disse mangler siste pynting i PS men får greie seg til dette.

post-81990-1215027565_thumb.jpgpost-81990-1215027571_thumb.jpg

personlig syns jeg bilde til høyre er mest behagelig å se på av disse 2. Tror det kan komme av att vannet da renner fra venstre mot høyre. Tenkte ikke på å speilvende i første omgang

Endret av Phaser_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...