Gå til innhold

ByLAN '08 // Diskusjonstråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siterer en admin på fjorårets forum:

Reply on: May 13, 2008

Jeg kan forsikre dere om at det kommer opp i tide.

Går alt etter planen, blir det satt opp et forum kort tid etter første Crew-møte.

Venter i spenning. :p

Skrevet

Ifjor var planleggingen helt elendig.. Compo listene f.eks ble satt opp bare få dager før de åpnet dørene. Det var også veldig mye som var uvist helt fram til åpningen

Skrevet
Kommer jeg og ;), men noen som vet om det blir DoTa der? det var det i fjor og håper på det i år og.... CoH er heller ikke en dum ide ;P

DoTa blir det vel nesten uansett. Selv skulle jeg gjerne sett vanlig WC3/TFT - kamper isteden for DoTa, menmen. Og CoH hadde faktisk vært utrolig artig. Hvis ikke forumene kommer opp snart, tar jeg å kontakter de ansvarlige bare for å høre (og foreslå). :wee:

Skrevet
Kommer jeg og ;), men noen som vet om det blir DoTa der? det var det i fjor og håper på det i år og.... CoH er heller ikke en dum ide ;P

DoTa blir det vel nesten uansett. Selv skulle jeg gjerne sett vanlig WC3/TFT - kamper isteden for DoTa, menmen. Og CoH hadde faktisk vært utrolig artig. Hvis ikke forumene kommer opp snart, tar jeg å kontakter de ansvarlige bare for å høre (og foreslå). :wee:

Bra! godt at noen tar ansvar... company of heroes er jo liksom et av de beste lan spillene jeg har prøvd.... men hva faen.. jeg er jo bare 15 ;p

Skrevet (endret)

Gratis inn, men crewet jobber jo i minst 24 timer etter det jeg har fått med meg fra de tidligere arrangementene (tre dager med 8-timers skift).

For meg, så er det ikke verdt det, men det var heller ikke en mulighet, fordi hvis jeg var i crewet, kunne ikke jeg spillt i 1.6-compoen.

Endret av _Zeke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...