Shmotes Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Var litt usikker på om denne tråden skulle innenfor programvare eller spill... menne her havnet den da x) Men uansett. Finnes det et progg som man kan lage Garry's Mod (10) maps med?
jH- Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Det gjør det, og det får du vel med på hvert eneste spill som selges med Source-motoren. I Steam-listen din, naviger deg til Tools-menyen, og finn Source SDK. Når du har lastet ned og startet den, skal du få opp en liste over verktøy hvis jeg husker riktig. Det verktøyet du skal bruke da, heter så mye som Hammer Editor. Valves egen dokumentasjon for Hammer. Får deg igang.
head_hunter Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 (endret) Engine version skal vell vere ep2 eller orangebox. Edit: hva skal current game vere viss jeg ikke har hl2 death match jeg har portal, TF2 og HL2 ep2 Endret 1. juli 2008 av head_hunter
head_hunter Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 hvordan får jeg de til å funke i g-mod. tror jeg har feil fil type men kan bare lagre de som ".vmf"
head_hunter Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 laget min første bane den heter Loong way down :!:
Vrengtpolvott Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Må si jeg likte previewen. Haha, ja, den var faktisk jævla morro
head_hunter Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Må si jeg likte previewen. Haha, ja, den var faktisk jævla morro Banen eller previewen? må si jeg likte bilde det var liksom morsomt og beskrivende samtidig. men en ting jeg ikke fikk til når jeg lagde den det var å få "mapicon"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå