Gå til innhold

fake iphone 3G selgere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner egentlig ikke hva slags folk som jobber på finn.no, som godkjenner sånne drittannonsen, for å si det mildt?

Er de rett og slett helt hjernedøde? På forsiden av mobiler til salgs nå så er 90% av de svindlerannonser fra utenlandske ligaer!

 

"For Selg splitter nye LG KE990 Viewty Opplåst $ 250USD "

 

"For Selg splitter nye HTC Touch Diamond Opplåst $ 300USD "

 

"For Selg splitter nye Apple iPhone 16GB Opplåst $ 250USD "

 

Hva skjer med finn.no? Har alle ansatte fått tips av reiseeksperten på finn.no, og tatt seg ferie?

 

Alle annonsene har amerikansk/engelsk nummer, og alle annonsene er skrevet likt.

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar
Jeg skjønner egentlig ikke hva slags folk som jobber på finn.no, som godkjenner sånne drittannonsen, for å si det mildt?

Er de rett og slett helt hjernedøde? På forsiden av mobiler til salgs nå så er 90% av de svindlerannonser fra utenlandske ligaer!

 

"For Selg splitter nye LG KE990 Viewty Opplåst $ 250USD "

 

"For Selg splitter nye HTC Touch Diamond Opplåst $ 300USD "

 

"For Selg splitter nye Apple iPhone 16GB Opplåst $ 250USD "

 

Hva skjer med finn.no? Har alle ansatte fått tips av reiseeksperten på finn.no, og tatt seg ferie?

 

Alle annonsene har amerikansk/engelsk nummer, og alle annonsene er skrevet likt.

Er enig med deg her, folkene på finn.no må skjerpe seg rimelig mye. Har også sett mye rare emnetittler på annonser på finn.no

Lenke til kommentar

Leste en artikkel på dagbladet idag om Jeanett-Marie og Kai som har blitt lurt på finn.no : http://www.dagbladet.no/kultur/2008/07/07/540237.html

 

Jeg mener, hvis man er såpass lettlurt at men forhåndsbetaler 3 lapper for en ps3 60GB versjon (Som har en verdi på 5000-6000kr), til en svensk person! Da fortjener man rett og slett å bli svindlet. Det er leit å si det, men er lov å bruke litt vett?

 

Ingen forhåndsbetaling på finn.no!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...