Gå til innhold

BK: Tjelden og myggene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig bilde. Ser ut som den holder på å klikke fordi myggen er så irriterende. Om de plages av mygg i samme grad som oss er vel en diskusjonssak, men sammen med tittelen så ble det min første tanke. At det ser ut som den rømmer fra den omtalte myggen.

 

Men uansett. Jeg liker bildet ditt godt. Håper (nei forventer) å se flere bidrag fra deg nå. Vi må holde bildekritikken igang. Du har tidligere vært til stor inspirasjon for meg med dine fuglebilder.

Lenke til kommentar

Ja... fint billede, dejligt udtryk, god vinkel!

 

Forresten har jeg arbejdet med myg, og der er mange myg som primært stikker fugle, så den KAN have grund til at se så plaget ud - selvom det nok bare er en effekt af det øjeblik du har fanget den... men sjovt og godt billede i al fald!

Lenke til kommentar
Takker for kommentarer!

 

Hva mener du med "nesten for mye av det gode" grizzmo?

 

Husk å legge vekten på "nesten", for bildet er meget bra som det er. Jeg ser bare for meg at om det hadde vært skjerpet mere ville Tjelden kunne se ut som den var klippet og limt inn etterpå. Den gjør imidlertid ikke det slik bildet er nå, så bilde++. :)

Lenke til kommentar

Takker for kommentarer alle sammen! Hyggelig å høre at dere likte bildet mitt.

 

Jeg liker bildet ditt godt.

Takk!

 

Håper (nei forventer) å se flere bidrag fra deg nå.

Det skal bli. Kommer nok ett i løpet av få minutter. :)

 

Vi må holde bildekritikken igang.

Ja, det stemmer.. :p

 

Du har tidligere vært til stor inspirasjon for meg med dine fuglebilder.

Tusen takk!! Enormt hyggelig å høre! Jeg blir jo selv også inspirert av meget dyktige sjeler, og det er alltid hyggelig å høre at jeg også kan inspirere med mine verk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...