Gå til innhold

Sitter fast (bokstavlig talt) på AOC


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har satt meg fast på conan flere ganger, for eksempel i en stein, en busk eller liknende. Fram til nå har det fungert å taste /stuck, bruke dance ability eller restarte spillet.

 

 

Denne gangen sitter jeg fast inni en stor stein midt i fjellskrenten opp til lookout i Field of the Dead. Hverken å /stuck, dance eller restart fungerer, jeg kommer meg overhodet ikke ut herfra. Hva gjør jeg? Er det en kommando for å ta selvmord? Har prøvd /respawn, men står at jeg ikke har autorisering til å bruke denne kommandoen, men at en forespørsel har blitt sendt. Er lite interessert i å sitte inni en stein fram til funcom har lest requesten min for å si det sånn:-P

 

Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom spillet registrerer ham som "i bevegelse" fungerer ikke PoA. Hvis han står i ro, regner jeg med han har prøvd det. Eventuelt han er en smule sløv og har faktisk ikke prøvd det. :p

 

Hvis ingenting virker, er det i grunn bare å vente. Dersom du skriver en petition der du bruker ordet "stuck", vil jeg tro du får rimelig høy prioritet (i den grad det er noen GM-er på jobb).

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Måtte vente nærmere 25 min, da jeg nettop hadde brukt POA, men det fungerte til slutt. Til å begynne med hang jeg sprellende i lufta inne i steinen, da fungerte det ikke. Men etter å ha hamret løs på det som er av taster kom jeg med løs, slik at jeg stod på bakken inne i steinen. Da fungerte det med POA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...