FWD Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Hei Har satt meg fast på conan flere ganger, for eksempel i en stein, en busk eller liknende. Fram til nå har det fungert å taste /stuck, bruke dance ability eller restarte spillet. Denne gangen sitter jeg fast inni en stor stein midt i fjellskrenten opp til lookout i Field of the Dead. Hverken å /stuck, dance eller restart fungerer, jeg kommer meg overhodet ikke ut herfra. Hva gjør jeg? Er det en kommando for å ta selvmord? Har prøvd /respawn, men står at jeg ikke har autorisering til å bruke denne kommandoen, men at en forespørsel har blitt sendt. Er lite interessert i å sitte inni en stein fram til funcom har lest requesten min for å si det sånn:-P Hva gjør jeg?
FWD Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Skrevet 30. juni 2008 Haha, tror frustrasjonen har fått meg til å tenke uklart:-P Det var en god ide, takker :-D
Licht Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 (endret) Dersom spillet registrerer ham som "i bevegelse" fungerer ikke PoA. Hvis han står i ro, regner jeg med han har prøvd det. Eventuelt han er en smule sløv og har faktisk ikke prøvd det. Hvis ingenting virker, er det i grunn bare å vente. Dersom du skriver en petition der du bruker ordet "stuck", vil jeg tro du får rimelig høy prioritet (i den grad det er noen GM-er på jobb). Endret 30. juni 2008 av Zealuu
TheScorp Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Logg på en annen karakter, skriv petitionen, merk den som stuck og logg av i 20 minutter.
Redalon Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Verste situasjonen er når du blir låst i en fall-animasjon Men fungerer som regel å relogge
Quote Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Husker eg satt meg fast i ein stige. (Trykka på space mens eg klatra i stigen)Heldigvis funka Path of Asura. :] Funka det å bruke PoA?
FWD Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Skrevet 2. juli 2008 Måtte vente nærmere 25 min, da jeg nettop hadde brukt POA, men det fungerte til slutt. Til å begynne med hang jeg sprellende i lufta inne i steinen, da fungerte det ikke. Men etter å ha hamret løs på det som er av taster kom jeg med løs, slik at jeg stod på bakken inne i steinen. Da fungerte det med POA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå