Awsm Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Hei Skulle installere Gothic 2 idag, for å oppdage til min store skuffelse at cden har en gigantisk ripe i seg.. Er det noen plass man kan laste det ned lovlig? Direct2drive eller noe sånt
Trollfjes Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Siden du har kjøpt spillet osv. så tenker jeg at det skal gå greit og laste det ned pirat Eller hva synes dere andre?
xersess Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Spelet er jo i og for seg gamalt. Om det ikkje kan nedlastes lovelig så er det sikkert vanskelig å få kjøpt det. Så...The PB!
Awsm Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Skrevet 30. juni 2008 Javel:p Finn meg en torrent med mange seeds da?
xersess Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Kan ikkje det på dette forumet. Btw, sjekket om dei ikkje legger spelet ut gratis på hjemmesiden? Det er mulig siden det er so pass gamalt.
Heilage Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Ikkeno piratkopiering, takk. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg