Gå til innhold

Total annihilation noen som spiller det?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hello noen som spiller Total annihilation. best strategi spill jeg vet om:P

håper noen som forstat gjør det:P hadde vært morro å spill men noen norske i gjend:P

for di som har lyst til å prøve så kan dere last det ned gratis fra. www.d-gun.com

serveren som jeg spiller på finner dere på denne siden http://tazone.tauniverse.com/

finnes også en server til men det er nesten ikke folk på den lenger. jeg kan legge ut link om noen er inntriest men.

håper noen her vil vise intreses av dette.

så kan dere gå på den siden her http://ta.lfjr.net/ så har du noe som heter Techniques litt lenger den på den lista har dere noe som heter pd marathon tryk på den.

så kan dere last need den her 6. Marathon en images ( merci ISJX_Yick ) men må save as a link. ellers for dere ikke sett filmen.

takk for meg. håper på svar fra noen:P

Endret av FFAxDJS
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ser ut som det ikke bare var meg som var skeptisk her, men jeg laster bare ned fra ordentlige sider.

Edit: mener da sider som er fra ordentlige spillprodusenter.

Endret av Metaphor
Skrevet
Skeptisk til å se på den .zip fila di jeg hvertfall, lyst å fortelle hva som er i den?

er... jeg la ut feil link. var den unner jeg skulle ha ikke den zip fila det er bare en ufo file i den

Skrevet

Er trygt, har brukt det for lenge siden, var skikkelig gøy, ble eid hele tiden av samsonrush hvis jeg var Core, tilsvarende som Arm.

DEILIGE tider det der, savner TA stort på tross av at Supreme Commander har noe av den samme følelsen.

Skrevet
Er trygt, har brukt det for lenge siden, var skikkelig gøy, ble eid hele tiden av samsonrush hvis jeg var Core, tilsvarende som Arm.

DEILIGE tider det der, savner TA stort på tross av at Supreme Commander har noe av den samme følelsen.

hehe:P ja det er nok før min tid gitt. start å spille for 2 år siden:P hehe konge spille. har vel ikke lyst til å komme til bake da?

ja det er vanselig spill det må jeg si men faen best spillet ever:P supcom sucks hard:P

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Faktisk noen som spiller dette enda ja, morro å se.

Brukte selv og spille dette MYE når det fantes på MSN Gaming Zone.

Var den gang veldig engasjert, var i clan og lagde kart osv, tror TotalA mappa steg til over 1GB i sørrelse med kart og tileset :p

Er en stund siden det da, over 6 år tror jeg faktisk.

Nå har jeg da kjøpt hele spille med både TABT og TACC, og driver å legger inn dette i skrivende stund. Skal bli morro og se hva jeg er i stand til etter alle disse år! :p

Endret av Geforce3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...