lobfredd Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 (endret) Now to a lower spec PC. I also installed the game on several laptops, the lowest of which is an Acer Aspire 1694 - Pentium M 760 2Ghz, ATi MObility Radeon x700 with 128Mb and 1Gb RAM. The game defaulted to its low graphics settings, which means you lose a lot of textures and details, but to be honest, the game still looks very nice and when you are playing, you hardly remember. It ran perfectly. det fant jeg på nettet. min laptop spec: 3GBRAM Intel pentium DualCore T2370 X3100 358MB Min setter seg default på High settings, men selv om jeg setter den til very low blir det nesten ikke noen forskjell Hva er det som er feil? Endret 30. juni 2008 av lobfredd
lobfredd Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Skrevet 1. juli 2008 Han du siterte lyger. er denne fake? http://www.youtube.com/watch?v=p6X3K2Rkh1E...feature=related det lagger mere på lotro for meg enn for han på crysis! Jeg siterer han: http://www.gamerzines.com/lotro/newbies/lo...quirements.html
Blåbær Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Fra hjemmesiden til Lotro: Question/TopicWhat are the minimum system requirements for The Lord of the Rings Online? Answer/Article Minimum System Requirements OS: Windows® XP Processor: Intel Pentium® 4 1.8 GHz or equivalent RAM: 512 MB Video: 64 MB NVIDIA® GeForce® 3 or ATI® Radeon® 8500 Disk Space: 7 GB available DirectX: DirectX® 9.0c Optical Drive: 2x DVD-ROM Internet: 56kbps Modem Recommended System Requirements OS: Windows® XP / Vista Processor: Intel Pentium® 4 2.8 GHz or equivalent RAM: 1 GB Video: 128 MB NVIDIA® GeForce® FX 6800 or ATI® Radeon® X850 Disk Space: 10 GB available DirectX: DirectX® 9.0c Optical Drive: 2x DVD-ROM Internet: Broadband DSL/Cable If you are running below any of these requirements, you may encounter graphical issues or poor overall performance.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå