denniswerth Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Hei. Har spilt Diablo 2 og Titan Quest i det uendelige nå. Og elsker den type rpg spill. noen som vet om noen bra Diablo/Titan Quest kopier der ute? Trenger noe å minske ventingen på D3 med Takk for svar.
Tå. Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Asian MMORPG henter jo ofte inspiration fra Diablo serien, så du kan jo kanskje sjekke ut noen av dem? Du får ihverfall nok av grinding/item loot i de spillene.
Nitrius Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Sitti å tenkt på det samme, etter at jeg så annonseringen av D3. Kunne helst tenkt meg et action-rpg med en online del hvor det faktisk finnes litt folk, men dette er det vel lite av..
Gaarulf Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 En del folk har snakket om Mythos. Men har aldri prøvd det før.
denniswerth Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Skrevet 30. juni 2008 The Bards Tale. det er jo helt sinnsykt bra :!: elsker humoren i det spillet. de som ikke har prøvd den perlen bør bare skaffe seg det Mythos så innteresant ut. skal prøve det etter jobb tenker jeg
Sozeles Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Sacred er jo veldig bra, du burde også titte på The Witcher kanskje?
BF-Medic Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Dungeon Siege 1 & 2, Divine Divinity og NOX er sikkert spill du kunne slått ihjel en god del tid med Throne of Darkness er også et Action/RPG, men ikke fullt så bra.
Kaizerlol Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Mount & Blade er et koselig spill synes jeg det har desverre ingen multiplayer del
j0llenor Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Dungeon Siege 1 & 2, Divine Divinity og NOX er sikkert spill du kunne slått ihjel en god del tid med Throne of Darkness er også et Action/RPG, men ikke fullt så bra. OMG NOX ruuuler! Har forsatt orginal cd og alt til det Eneste som var synd var at det var litt mye bugs i det :S Men jah, som han sier, prøv Dungeon Siege 1 og 2, ligner veldig på diablo og TQ. Samlomani spill hehe de ruler.
denniswerth Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Skrevet 30. juni 2008 oj oj masse fine forslag her *notere ned* takker og bukker. skaffet meg sacred idag. artig spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå