Lange Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Jeg kan ikke avinstallere Knights of the Old Republic 2. Den finner ikke avinstallerings filen. Bare snarveien er igjen i start foldere, ingenting i programfiles/kotor2, og trykker på uninstall på kontrollpanelet skjer det ingenting. Hvordan kan jeg få sletta det?
Lange Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Skrevet 30. juni 2008 Noen? Uninstall.exe er ikke der, hva skal jeg gjøre?
Lange Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Skrevet 30. juni 2008 Slett det manuelt da. :/ Bare hvis det ikke finnes en bedre måte.
Lange Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Skrevet 30. juni 2008 Ok, gjort det. Hvordan får jeg det nå fjernet fra "add, remove programs" lista?
nerd-light Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 let fram et program som heter revo uninstaller, det fikser biffen med gjenstridige program , men litt sent i ditt tilfelle kanskje
Khogn Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Ok, gjort det. Hvordan får jeg det nå fjernet fra "add, remove programs" lista? Ccleaner
Lange Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Skrevet 1. juli 2008 Ok, gjort det. Hvordan får jeg det nå fjernet fra "add, remove programs" lista? Ccleaner Oi, et veldig bra program det der. Mange gigabyte med søppel borte der, merker at PC'n går litt raskere igjen også. Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå