mviken Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Jeg har et serriøst problem! Kjøpte meg en ny å sinsyk pc i går men den vil ikke la meg installere The Sims 2, bak på spillene står det spesifikasjonen du må ha, men jeg har alt det og mye mer. MEN! Det står bakpå The Sims 2 at du må ha Windows 98/2000/ME/XP, men på de nye utvidelses pakkene står det at du kan også bruke Vista. Men uten det første spillet så kan du ikke bruke utvidelses pakkene. Søkte meg frem til svaret på google.com å der skulle jeg bare laste ned oppdateringene så skulle det funke, men det gjorde det ikke! Noen som kan hjelpe meg? Har Windows Vista Home Premium Spesifikasjonene på pcen er: - Direct X10 (The Sims 2 krever Direct X9) - AMD Phenom 9500 Quad-Core Prossessor - Nvidia GeForce8800GT skjermkort - 3,2GB RAM (pga pcen min er 32-bit)
ghffgfe Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Jeg har et serriøst problem!Kjøpte meg en ny å sinsyk pc i går men den vil ikke la meg installere The Sims 2, bak på spillene står det spesifikasjonen du må ha, men jeg har alt det og mye mer. MEN! Det står bakpå The Sims 2 at du må ha Windows 98/2000/ME/XP, men på de nye utvidelses pakkene står det at du kan også bruke Vista. Men uten det første spillet så kan du ikke bruke utvidelses pakkene. Søkte meg frem til svaret på google.com å der skulle jeg bare laste ned oppdateringene så skulle det funke, men det gjorde det ikke! Noen som kan hjelpe meg? Har Windows Vista Home Premium Spesifikasjonene på pcen er: - Direct X10 (The Sims 2 krever Direct X9) - AMD Phenom 9500 Quad-Core Prossessor - Nvidia GeForce8800GT skjermkort - 3,2GB RAM (pga pcen min er 32-bit) Har du prøvd å høyreklikka på cd-en i min datamaskin for så og klikke på autokjør?
mviken Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Skrevet 29. juni 2008 Kompatibelt modus for XP? Har prøvd Autokjør. Kommer bare opp et vindu som sier "Det er et kjent problem med dette spillet!" så kommer alternativene "Kjør" og "Finn løsning på internett"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå