Skog Skrike Blod Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Stod tidlig opp i dag, og tok noen bilder. Syns selv òg at det ble bedre med farge enn sort/hvitt med dette motivet. Hva mener dere?
Lynx- Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Farger er helt klart å foretrekke her. Når det gjelder motivet er det et klassisk pent motiv men kanskje litt lite action for min del. Liker forøvrig speilingene av fjell og skyer i vannet. Du har fått med linjer som leder inn i et slags forsvinningspunkt her som skaper dybde. Kunne med fordel ha croppet vekk en god del himmel imo.
Deluxio Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Er enig med Lynx1, synst bilde vart veldig bra. Likte veldig godt at fjellet gjenspeiler seg i fjorden. Bra bilde!
von-schnellfahrer Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Fin natur.. Likte speilingen veldig godt...! Hadde du vært heldig og møtt en robåt eller svane e.l. ute på havet, ville motivet blitt mye mer spennende....
RamsFoto Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Dette var veldig stemningsfullt. Jeg fikk lyst til å ro ut på fjorden med en six-pack. 3-4 gode venner og en fiskestang. Og jeg liker ikke å fiske engang (ikke mye fisk å få i slikt vær uansett, kanskje) Synd du ikke sparte det til fotokonkurransen som denne gang handler om symmetri. Men nå er det postet her og dermed "brent". - R
chris300 Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Ikke sikker på om det er pga at bildet er skeivt eller om det er pga at motivet bare forsvinner inn på ene siden som får bildet til å virke skeiv å ubalansert for meg.... Ellers så så det utrolig deilig ut der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå