Bruker-146784 Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Fikk endelig min Collectors edition etter manga uker med venting Men jeg fikk ingen koder til war mammothen min så hvordan får jeg kode min igjen?
Merko Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Har du skrevet /claim in-game? Da får du tingene dine tror jeg.
neoman Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 jeg fikk den når jeg skrev cd keyen som var bak på manualen i alle fall.
Crowly Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Fikk endelig min Collectors edition etter manga uker med venting Men jeg fikk ingen koder til war mammothen min så hvordan får jeg kode min igjen? War Mammoth og Rhino er pre-order bonus, så hvis du ikke har forhåndsbestillt så får du ikke en av disse. Forhåndsbestillingskodene ble sendt ut på epost, eller så må du ta kontakt med de du forhåndsbestilte av.
Bruker-146784 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Skrevet 29. juni 2008 Fikk dem nå Hadde bare skrevet noe feil
SnusHanen Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Fikk endelig min Collectors edition etter manga uker med venting Men jeg fikk ingen koder til war mammothen min så hvordan får jeg kode min igjen? War Mammoth og Rhino er pre-order bonus, så hvis du ikke har forhåndsbestillt så får du ikke en av disse. Forhåndsbestillingskodene ble sendt ut på epost, eller så må du ta kontakt med de du forhåndsbestilte av. nei war mammoth og rhino får du av kode i Collectors Edition
Reaper91 Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Fikk endelig min Collectors edition etter manga uker med venting Men jeg fikk ingen koder til war mammothen min så hvordan får jeg kode min igjen? War Mammoth og Rhino er pre-order bonus, så hvis du ikke har forhåndsbestillt så får du ikke en av disse. Forhåndsbestillingskodene ble sendt ut på epost, eller så må du ta kontakt med de du forhåndsbestilte av. nei war mammoth og rhino får du av kode i Collectors Edition Gjør du? :s Bestillte Collector Edition i februar hos absolutt spill, men fikk ingen kode eller noe før. Og for og få tinga ringen og den kappa in-game måtte jeg skrive /claim....
Crowly Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 (endret) Fikk endelig min Collectors edition etter manga uker med venting Men jeg fikk ingen koder til war mammothen min så hvordan får jeg kode min igjen? War Mammoth og Rhino er pre-order bonus, så hvis du ikke har forhåndsbestillt så får du ikke en av disse. Forhåndsbestillingskodene ble sendt ut på epost, eller så må du ta kontakt med de du forhåndsbestilte av. nei war mammoth og rhino får du av kode i Collectors Edition Gjør du? :s Bestillte Collector Edition i februar hos absolutt spill, men fikk ingen kode eller noe før. Og for og få tinga ringen og den kappa in-game måtte jeg skrive /claim.... Nei, hvis du sjekker https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=900755 (eller søk på pre-order exclusive på aoc forumet, så vil du f.eks finne denne: http://forums-eu.ageofconan.com/showthread...order+exclusive), så siege mount og tilhørende bag, kun pre-order. Det som følger med CE er en ring og drinking cape. Endret 29. juni 2008 av Crowly
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå