Joαkim Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 (endret) Hei Fikk BF2 Complete Collection i går og installerte det som alle andre spill men merket ikke noe nytt fra vanlige BF2. Det var akkurat det samme :| Mulig jeg er ganske blind eller så har jeg gjort noe gale? Edit : Fant det ut, Se løsning lenger nede Endret 28. juni 2008 av Bimmerfan
Havar14 Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Har faktisk hatt samma problemet. Har comletepack, men får bare innstalert BF2 og BF2 Spesial Forces. Men de to andre finner jeg ikke. Kansje feilen, hvis du bare får BF2, er at du lukker innstalatøren for tidlig. Mellom du har innstalert spill står jo innstallaratøren og tenker litt, kansje du avslutter den før den andre innsatlasjonen starter. Men jeg vet ikke.
Joαkim Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Skrevet 28. juni 2008 (endret) Fant det faktisk ut Gå inn på Min datamaskin og klikk på det som heter BF2 DVD. Deretter går du inn på installers, der ligger AF ( Armored Fury ), EF ( Euro Force). Der ligger også SF ( Special Forces ) og BF2. Endret 29. juni 2008 av Bimmerfan
Joαkim Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Skrevet 29. juni 2008 (endret) Hmm.. Skulle prøve BF2 SF nå men fikk melding om at jeg mangler en fil i C.\Programfiler\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2. Kan noen hjelpe meg? Det jeg har forstått er at jeg mangler en fil men hvor finner jeg denne filen? Edit :Føler meg ganske dum.. Fant det og ut... Google er din venn! Endret 29. juni 2008 av Bimmerfan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå