Gå til innhold

GTA 4 problem

Anbefalte innlegg

Hei! Har spilt gta4 litt nå og har jeg et lite problem :( . Problemet er at det er ingen flere oppdrag å ta(Ingen bokstaver på kartet). Det eneste jeg kan gjøre er å ta oppdrag fra en telefonkiosk i den siste byen, men det skal vel være flere enn det? Jeg har tatt 74 oppdrag og kommet 48.84%. Det siste oppdraget jeg tok var Buoys Ahoy. Noen som vet hva problemet kan være? :hmm:

Videoannonse
Annonse

Kan trøste deg med at det er fortsatt en god del oppdrag igjen i storyen. Husker selv at jeg hadde en periode med dødtid, der alt jeg kunne ta var Assassin-oppdragene, som jeg antar du holder på med nå. Det er bare å være tålmodig, tror det må gå en viss tid ingame før de neste oppdragene kommer.

Edit: det er for øvrig et eget underforum for GTA-relaterte emner, det finner du her. Så vet du det til neste gang. :)

Endret av Taraldsvik
Hei! Har spilt gta4 litt nå og har jeg et lite problem :( . Problemet er at det er ingen flere oppdrag å ta(Ingen bokstaver på kartet). Det eneste jeg kan gjøre er å ta oppdrag fra en telefonkiosk i den siste byen, men det skal vel være flere enn det? Jeg har tatt 74 oppdrag og kommet 48.84%. Det siste oppdraget jeg tok var Buoys Ahoy. Noen som vet hva problemet kan være? :hmm:

Men noen andre oppdrag som du kan gjøre er å kjøre litt rundt i byen og etterhvert kommer det en blå liten prikk på kartet. kjør bort til den, gå ut av bilen og et nytt oppdrag starter. Hvis du holder over den på kartet i pausemeny står det: Friend. Ikke gjør samme feil som meg og skyt personen ;) . Det kommer flere sånne oppdrag etterhvert som du kjører rundt i byen

Story moden til GTA IV tilsier 60% av spillet. Så det er nok bare å smøre seg med litt tålmodighet og vente på at en av oppdragsgiverne dine ringer deg, men du kan for eksempel prøve å ringe noen av kontaktene du har på mobilen for å fremskynde dette. Det lærer du at man kan gjøre tidlig i spillet.

Men noen andre oppdrag som du kan gjøre er å kjøre litt rundt i byen og etterhvert kommer det en blå liten prikk på kartet. kjør bort til den, gå ut av bilen og et nytt oppdrag starter. Hvis du holder over den på kartet i pausemeny står det: Friend. Ikke gjør samme feil som meg og skyt personen ;) . Det kommer flere sånne oppdrag etterhvert som du kjører rundt i byen

Disse random personene du snakker om har ingen innvirkning på story moden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...