Gå til innhold

AoC: Har jeg noe å glede meg til?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Du vet når jeg sluttet også du..

Har da sett deg skrive i diverse tråder så har en viss anelse for når du selv nevnte at du hadde sluttet med spillet, ja.

Vil man ha spillerbestemt endgame så finnes det i mine øyner mange bedre spill. EVE for eks hvor man faktisk kan ta kontroll over soner og ikke bare "late som" ala AoC.

Eve er et flott spill det, men det ligger også i en helt annen sjanger.

Selve XP spots er også en "sone" innenfor en større sone, så hvor er det man "later som" når man holder av disse stedene f.eks?

Du liker tydeligvis å grinde ressurser for å kunne bygge Battlekeep. Om du liker å kaste bort mange titalls timer på å samle ressurser for å kunne drive med siege PvP så skal du få lov til det. Det gjør ikke AoC til et underholdende spill i mine øyner.

Dessuten snakket jeg om level grind. WoW hadde ikke en level grind ala AoC, så nei det er ikke noe alle MMO spill har.

Jeg nevnte at alle MMOs har en eller annen form for grind i seg. Det å si at WoW ikke har det er bare tull. Om det er level grind, eller rep grind. Det går vell under det samme greiene, begge delene er bare tull imo, og begge spillene kunne klart seg foruten.

Det med at man MÅ grinde ressurser for å holde av BK er også bare tull. Forutenom første gangen man tar opp byen. Hvis man så klarer å holde denne byen gående, så vil man bli premiert for dette, og dette vil da blandt annet inneholde ressurser.

Nå koster det ingenting å miste en bygning dog, ettersom systemet ikke er helt på plass enda.

Endret av o(O)phus
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Synes det er litt rart å ikke lage et item-basert mmo.. gir ikke det hardcore spillere mindre grunn til å bli? Er ikke noe artig å raide hvis man ikke får noe man kan gå å briefe etterpå :)

PvP gear, og slikt skal ikke være så item-basert. Mens PvE-gear er noe man merker stor forskjell på.

Skrevet

men som det er for øyeblikket, hvor stats er bugged, og det er generelt få items i PvE som gjør deg mye bedre, er det ikke mye som holder på lvl 80 folkene

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)
Alikevel har jeg lagt spesielt merke til rantingen din i 3 av 4 tråder jeg har vært innom idag. Tafatt.

Jeg har postet i 2 tråder på AoC forumet i dag. I den ene av dem så kommenterer jeg feilinformasjon anngående intelligence. Er det ranting å rette på feilinformasjon?

Det var vel strengt tatt ikke umulig for meg å finne en av de andre whinepostene dine? Jeg nevnte aldri noe om poster spesifikt fra den 27.

At du i det hele tatt gidder å bruke såpass mye tid i denne delen av forumet kan jeg ikke fatte. Du MÅ da ha bedre ting å gjøre, kjære deg...

Edit; Og ja, jeg bumpet bare for å si det.

Endret av MartiniusV
Skrevet

Never ending story.

Å svare på noen AoC forsvarer tar ikke mye tid. Selvom jeg var litt stor med/i tastane i begynelsen merker jeg LETT at andre følger mine fotspor, og det er jo meget forståelig som spillet er nå.

Forhåpenligvis blir det bedre men må si meg disse patchene noen pratet om for over 1mnd siden har jeg ikke enda sett til, heller flere klager er kommet på forums.

Skrevet
Never ending story.

Å svare på noen AoC forsvarer tar ikke mye tid. Selvom jeg var litt stor med/i tastane i begynelsen merker jeg LETT at andre følger mine fotspor, og det er jo meget forståelig som spillet er nå.

Forhåpenligvis blir det bedre men må si meg disse patchene noen pratet om for over 1mnd siden har jeg ikke enda sett til, heller flere klager er kommet på forums.

Det er også veldig frustrerende å faktisk komme med motargumenter da vi blir flamet med "nei, du er bare fanboi, så deg driter vi i..."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...