Retr0 Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 (endret) Hei. Jeg ønsker en ny mobiltelefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Ja/nei -Email klient:Ja Form: -Formen: Det er det samme. -Vekt: Maks 3 kg Skjerm: -Fargeskjerm selfølgelig. -Størrelse på skjerm: Kan være greit med litt stor skjerm. -Touchscreen: Nei, har hatt det før, og tar evigheter og skrive meldinger, vist en ikke har tastatur i tillegg da Pris: Kan egentligt være det samme, men helst under 10 000. Med abonnementsbinding: Trenger ikke ha det. Hvis med abbenoment, Ventelo Diverse: -Merke: Sony Ericsson, Nokia... har ikke bestemt meg for noe merke -Kamera: Ja, minst 3 megapiksler -Videokamera: Ja -Symbian: Ja. -Infrarød port:Ja/nei, det er det samme. -Blåtann (Bluetooth):Ja -Internminne: At en kan minst ha plass til totalt 1 gb i telefonen. -Minnekort?:Ja -MP3: Ja -Radio:Ja -UMTS: Ja/nei -Triband: Ja/nei -wLAN: Ja -Mulighet for GPS: Ja -Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Ja -Batterilevetid: Viktig, bør kunne vare litt. -Primærbruksområdet for mobilen min: Skal ha mobilen mest til å sende meldinger og ringe. Men vil samtidig ha en del valg, som gps, mp3 osv. Den må være en god musikk telefon, for jeg kommer nok til å bruke dette ofte. Kan også være greit med et bra kamera, ettersom jeg kommer til å ta bilder og filme. Før hadde jeg en sony Ericsson k810 i, og denne var kjempegod. Men, så hørte jeg diverse andre musikk telefoner W-Sony Ericsson modeller, og disse hadde høyere og sikkert bedre lyd enn min ved avspilling av musikk, er dette da fordi at det er en musikk telefon (W-Klasse) Og min er en Kamera telefon (K-Klasse) som ikke er så god for musikk ? Bør jeg satse på musikktelefon eller kameratelefon? Hvilke av dem er best og gir flest valg, muligheter i telefonen? Utenom at da selfølgelig K-Klassene er bestpå kamera og bilder og W-klassen er best på musikk, men hvem av dem er best på de andre tingene på mobilen? Takk for hjelp på forhånd Mvh. Yngve Endret 27. juni 2008 av Retr0
µT. Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Du kan jo ta en titt på HTC Touch Pro. Denne har VGA skjerm, GPS, touchscreen, full QWERTY-tastatur som kan skyves ut osv.. You name it. It's there.. Ellers finnes det en del mobiler med både GPS, god mp3-spiller osv..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå