Zargas Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 jeg har Logitech G15 keyboard og må si jeg er veldig glad for og ha det, om jeg bruker tegne program mens jeg jobber Eller om jeg spiller spill så kan jeg skifta sang med og trykke på "next" eller knappen for next eller om jeg ikke vil høre på sangen siden jeg har folk jeg må snakke med voila "stop" Men den funker ikke for tiden Rundt jan så gikk den i stå jeg trykkte på knappene så kom selve skjermen frem med sang navn og hvor mye som er igjen men ikke mer Jeg kunne vri rundt på volum målern og bare selve volum målern kom frem men den gikk ikke opp eller ned i volum Så knappene virker de sier ifra at "han trykke" men de gjør ikke det de ska Jeg ga opp i mars da tenkte jeg bare "gi faen kjøper nytt ein dag" plutselig i Juni starta den og funke igjen ut av det blå og det var jo seff 2 uker før jeg fikk ny HD, skjermkort og ram Så her sitter jeg med ny install av windows or igjen et keyboard som trasser seg mot meg Nogen som kjenner til det her? er det noge jeg mangler? jeg har henta ned nyeste driver fra Logitech til G15 og bruker windows media player 11
Caindey Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 kan desverre ikke si så meget om problemet du har. men det jeg kan si er at problemer med det har det vært. meg og en kamerat kjøpte det da det var helt nytt, å det tok ikke mange ukene før det til kameraten min lå i søpledunken på utsia. mitt har jeg enda, men slutta å bruke det for lenge siden. kjøpte nå nylig logitech wave istedet. mega tastatur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå