Gå til innhold

HP Compaq 6910p, erfaringer?


Anbefalte innlegg

Har tittet litt på HP Compaq 6910p med disse specsene:

* Prosessor: Intel Core 2 Duo T9300, 2500 MHz, 6MB Cache

* Brikkesett: Intel Mobile GM965

* Grafikk: ATI Mobility Radeon HD 2300

* Grafikkminne: 128MB

* Minne: 2GB, 1 av 2 minnespor ledig (DDR 2 SDRAM 667 MHz)

* Minne Max: 4GB (DDR 2 SDRAM 667 MHz)

* Harddisk: 120GB SATA, 7200rpm

* CD/DVD: DVD+/-RW (Dual Layer)

* Nettverk: Integrated Intel Gigabit Network Connection

* Trådløs: Intel Pro Wireless 802,11 a/b/g, Bluetooth og Infrared

* Skjerm: 14.1" WXGA+ (1440 x 900)

* Batteri: 6-Cell Lithium Ion, Gir opp til 5t, 45 min batterilevetid

* Kortleser: SD / MMC Media Card Reader

* I/O: 1 x PC Card Slot, 3 x USB 2.0 , 1 x 1394a FW, 1 x S-Video, 1 x RJ-45, 1 x RJ-11, 1 x VGA, Lyd Inn, Lyd Ut

* Lydkort: Integrert High Definition-lyd

* Sikkerhet: TPM 1.2 Embedded Security Chip, HP Fingeravtrykksleser, Kensington Lock Slot

* Vekt: 2,0kg

* Operativsystem: Vista Business pre-installert (32- eller 64- bit velges ved oppstart) og Windows XP Pro 32-bit recovery med i esken.

* Operativsystem Språk: Norsk eller Engelsk (velges ved oppstart og kan ikke endres senere)

 

Jeg er ute etter en laptop av litt kvalitet, og ønsker en som har god batterikapasitet og ikke bråker mye eller blir fort varm. Hvordan vil denne være til meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei,

 

Er egentlig veldig fornøyd med den.

 

*Kvalitet - Det oser kvalitet, virker som den tåler en trøkk, men alikavel bygget for deg som liker å ta med maskinen litt rundt. Tastaturet er også en drøm og skrive på.

 

*Batteritid - Her kunne den kanskje ha vært litt bedre, men det løser seg med jo enkelt med å kjøpe et ny batteri.

 

*Skjerm - Flott sjerm, men syntes at justeringen av lysstyrken kunne vært bedre, føler ikke at det hjelper stort når jeg feks prøve å stille den ned eller opp. 1440x900 er også bra, var litt redd da jeg gikk fra 1650x1040(?) men klager ikke spessielt på det nå=)

 

*Interne komponenter - Den er kjapp, men opplever ikke stort forskjell fra min tidligere dell vostro som hadde t7500 cpu. Eneste er at denne er lynkjapp på oppstarten, altså tiden det tar fra du starter den til den er i windows. Men det er kanskje pga denne har 7200rpm disk og ikke 5400rpm som min dell hadde. Virker som vifta går hele tida på høy hastighet, men det er så vidt den høres. Ikke noe mer ulyder her enn på dell vostro og inspiron hvertfall.

 

Har ikke opplevd noe ulyd fra min maskin, kjører selv xp pro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...