MCLoViN-ULTRA Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 (endret) Hei, har et lite problem som jeg lurte på om dere kanskje viste hva var. NFS: Most wanted OG underground 2 lukker seg midt under spillingen. Noen som vet hva det er eller hvordan jeg kan fikse det? Er liksom ikke spillet hvor det er så veldig greit... Står at "speed.exe has encountered a problem and needs to close" eller noe slikt Endret 26. juni 2008 av m-Cohen
IcedInsanity Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Re-innstalèr spillet..... Eller du har for dårlig pc til å kjøre spillet skikkelig?
MCLoViN-ULTRA Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Skrevet 28. juni 2008 PC'n kjører Crysis lagfritt så det er ikke problemet. Lastet ned ny crack og problemet løste seg selv.
kaffebryggare Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Her skjuler vi visst ikke pirat-virksomhet!
MCLoViN-ULTRA Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Skrevet 29. juni 2008 Her skjuler vi visst ikke pirat-virksomhet! Crack er ikke ulovlig, så lenge jeg har en orginal, lovlig versjon av spillet. Kilde
MCLoViN-ULTRA Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Skrevet 29. juni 2008 Uhm, det slutta ikke likevel. Åpen for forslag
ekwathne Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Kjøp deg spillet og prøv igjen. Evnt skaff deg en annen release av den du har nå.
MCLoViN-ULTRA Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Skrevet 29. juni 2008 Kjøp deg spillet og prøv igjen. Evnt skaff deg en annen release av den du har nå. Har spillet, men mangler vet ikke hvor CDene er (finner de hvis jeg gidder å lete). Og nei, antivirusen har ikke virket inn ser det ut til.
Harribo Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Har du installert noen patcher ? Det kan hjelpe en god del.
MCLoViN-ULTRA Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Skrevet 1. juli 2008 Installerte noen patcher nå, og ser ut til å funke. Tror det gjorde susen gitt Thanks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå