exel21x Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 (endret) Hei veit ikke om jeg har kommet rett med denne tråden... Men som dere ser så skal jeg endre en Usbport.sys i Vista. Så er jeg logget inn i Administrator. Så da fatter jeg ikke hva problemet er! Noen som kan hjelpe her? Så jeg skal bytte ut gammle og rename den til .Old og sette inn en ny! setter opp hz med denne filen altså. Takk.. Endret 25. juni 2008 av exel21x
PerB Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Hva er det forsøker å gjøre? Editere i USBport.sys? Eller bytte den ut?
Cubicle Dude Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 http://www.filehippo.com/download_unlocker/ Prøv programmet i linken over.
exel21x Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Skrevet 25. juni 2008 Hva er det forsøker å gjøre? Editere i USBport.sys? Eller bytte den ut? Jeg Prøver og Bytte den ut med en annen
exel21x Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Skrevet 25. juni 2008 http://www.filehippo.com/download_unlocker/ Prøv programmet i linken over. Jeg skal ikke slette den, jeg skal bytte ut den og Rename den til usbport.old og sette inn en annen for og Rate opp hz på musa! nå er den på 125 men når jeg bytter kommer den på 500
PerB Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Årsaken til at "ikke har tilgang" er at filen er i bruk (av Vista).
Chris93 Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Du kan jo og høyreklikke og klikke på åpene som administrator, eller noe lignende.
Cubicle Dude Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 http://www.filehippo.com/download_unlocker/ Prøv programmet i linken over. Jeg skal ikke slette den, jeg skal bytte ut den og Rename den til usbport.old og sette inn en annen for og Rate opp hz på musa! nå er den på 125 men når jeg bytter kommer den på 500 Unlocker is the solution to the following types of Windows error messages Cannot delete folder: It is being used by another person or program Cannot delete file: Access is denied There has been a sharing violation. The source or destination file may be in use. The file is in use by another program or user. Make sure the disk is not full or write-protected and that the file is not currently in use.
IP Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Tipper du må endre eierskpapet til usbport.sys før du får lov til å endre den. Selv om du har slått av UAC endres ikke eierskapet til systemfilene automatisk til administrator-gruppen. Høyreklikk fila -> security-> advanced ->owner IP
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Selv om du har aktivert administratorkontoen og logget på som administrator, må du høyreklikke og velge kjør som administrator for å få full tilgang. Noen systemfiler må du ta eierskap over for å få fjernet....
Sikelik Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 under boot, trykk kontinuerlig f8(før windows vista-skjermbildet kommer frem). da får du tilbud om å starte maskinen i sikkermodus. logg inn som administrator. erstatt fil. restart til normal modus. ps: det kan være en god idé å ta vare på den gamle filen et sted. gjerne rename den til usbport.sys.old, i tilfelle du vil bytte tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå