Gå til innhold

Sapphire Radeon 9100 Atlantis 128Mb


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig jeg skal kjøpe et sånt et selv å gi til broren min, hvordan funker det i spill som cs, unreal tournament 2003 osv? Hva ble scoren i 3DMark 2001SE, og hvordan oppsett har du?

 

Har ikke testet det i CS og Unreal, men der jeg har testet det funker det fint. Strevde litt med å få det til å virke i Project IGI2, men det ordnet seg det også. Hva scoren ble i 3dMark2001se, vet jeg ikke, da jeg ikke har det.

Oppsett?

1024x768 32bit, eller er det noe annet du tenkte på? :-?

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har ca 900 kroner til å kjøpe meg en skjermkort. Jeg har til slutt bestemt meg for å kjøpe nettop Radeon 9100 128DDRAM. Siden du allerede har kjøpt det så vil jeg gjerne vite din mening. Spesifikasjon på min maskin er AMD2000 (1,7GHZ), 512 DDRAM, 2 HD en på 540gb og den andre på 80gb. Husk at jeg bare har 900 kroner for å kjøpe meg en skjermkort så hva synes du?

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg har ca 900 kroner til å kjøpe meg en skjermkort. Jeg har til slutt bestemt meg for å kjøpe nettop Radeon 9100 128DDRAM. Siden du allerede har kjøpt det så vil jeg gjerne vite din mening. Spesifikasjon på min maskin er AMD2000 (1,7GHZ), 512 DDRAM, 2 HD en på 540gb og den andre på 80gb. Husk at jeg bare har 900 kroner for å kjøpe meg en skjermkort så hva synes du?

 

Kan ikke tenke meg at det finnes bedre kjøp enn Radeon 9100 for under 900 kr.

Må derimot si at jeg stusset litt når jeg så størrelsen på den ene Harddisken din: 540Gb?!!

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg har ca 900 kroner til å kjøpe meg en skjermkort. Jeg har til slutt bestemt meg for å kjøpe nettop Radeon 9100 128DDRAM. Siden du allerede har kjøpt det så vil jeg gjerne vite din mening. Spesifikasjon på min maskin er AMD2000 (1,7GHZ), 512 DDRAM, 2 HD en på 540gb og den andre på 80gb. Husk at jeg bare har 900 kroner for å kjøpe meg en skjermkort så hva synes du?

 

du vil i alle fall få nærmere 9000 poeng i 3Dmark2001

det kortet er nesten helt likt radeon 8500, fungerer utmerket til alle spill synes jeg (1024X768 LCD har jeg)

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg har ca 900 kroner til å kjøpe meg en skjermkort. Jeg har til slutt bestemt meg for å kjøpe nettop Radeon 9100 128DDRAM. Siden du allerede har kjøpt det så vil jeg gjerne vite din mening. Spesifikasjon på min maskin er AMD2000 (1,7GHZ), 512 DDRAM, 2 HD en på 540gb og den andre på 80gb. Husk at jeg bare har 900 kroner for å kjøpe meg en skjermkort så hva synes du?

 

Jeg mener dette er et godt kjøp, til denne prisen. Min spekk er som følger P4 1,5 Ghz, 256 ram + masse HDD kapasitet :-)

Løp og kjøp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...