Gå til innhold

Windows Media Player på Nokia N95


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har CorePlayer på min n95 og er ikke fornøyd.

Den spiller ikke av .avi filer.

Noen filmer høres bare lyden på, mens andre har jeg bilde og lyd ei lita stund før lyden bare står og hakker. Jeg skjønner ikke den dag i dag hvorfor jeg brukte penger på denne spilleren.

Dette er en av grunnene til at jeg skal ha meg en HTC Diamond med TCPMP på.

Lenke til kommentar
Dette er en av grunnene til at jeg skal ha meg en HTC Diamond med TCPMP på.

HAHA du vet at TCPMP er CorePlayer ikkesant? Det er det nøyaktig samme programmet lagd av de samme folka bare med et litt annet navn: The Core Pocket Media Player. Og selvfølgelig spiller den avi. Det er vel bare det at filmen din har et sært codecformat

Lenke til kommentar
Min core player spiller av avi filer. Men den har problemer med enkelte lyd kodekser, og når oppløsningen blir for høy feks HD. Core player er definitivt bedre enn divX player, men divx er jo gratis, og den andre ikke.

 

Ser at det er noen her som klager over hakking av video og slikt. Det er ikke rart når dere kjører orginalfilen som har ti ganger høyere oppløsning enn mobilens skjerm. Selvfølgelig sliter den da. Dere må nok konvertere filmene slik at de passer til skjermen. Når dette er gjort, så går det 100% smooth.

 

Dette er en av grunnene til at jeg skal ha meg en HTC Diamond med TCPMP på.

HAHA du vet at TCPMP er CorePlayer ikkesant? Det er det nøyaktig samme programmet lagd av de samme folka bare med et litt annet navn: The Core Pocket Media Player. Og selvfølgelig spiller den avi. Det er vel bare det at filmen din har et sært codecformat

 

Jepp. TCPMP er beta, og CorePlayer er offesiell. Forskjellen er vel kun design, stabilitet og den intigrerte YouTube-funksjonen som man finner i CorePlayer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...