MrVilla Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Hei der. Jeg kjøpte Supreme Commander da det kom ut og har hatt det ganske morsomt med dette og gleden ble stor da FA ble annonsert. Jeg og guttungen synes det er moro å spille dette på multiplayer på lag mot to pc styrte motstandere, som regel en medium og en hard. Da FA ble utgitt så kjøpte jeg dette også, men etter å ha spilt litt på multiplayer så må jeg si at det har blitt MYE vanskeligere! Kan bare glemme å spille mot Hard og medium og til og med to på medium blir for mye. Nå er riktignok ingen av oss noen eksperter på dette spillet, men syntes det var merkelig at dem skulle øke vanskelighetsgraden såpass mye. Er det andre som merker dette? En annen ting er om det er noen her inne som har funnet en måte å få oppdatetr dette spillet på? Jeg har kommet til 3251 på XP, men på Vista så kan jeg bare glemme å komme forbi 3217. Har reinstallert en haug med ganger men det er helt umulig. På FA så får jeg ikke oppdatert på noen av pc'ene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå