Kleitn Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 (endret) Er sikkert ikke noe serlig kvalitet, bare lurer;) Hvilke av disse er "best" .. ? http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx...75&StuntID= 1 http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx...51&StuntID= 2 Endret 23. juni 2008 av Kleitn
Camron Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Nr 2 er 2x12", den er vel vel best av de to der vil jeg tro.
Kleitn Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Skrevet 23. juni 2008 Hva med å koble den til cd spiller i DÆSH DÆSH bordet:P? Lett som ingenting?
Brian Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 (endret) Ikke for å være så veldig negativ, men du kommer til å angre på å kjøpe slikt fra netthandelen. Tro meg. Endret 23. juni 2008 av Brian
Kleitn Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Skrevet 23. juni 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Grr, nøyeper;p Alle andre klarte å svare/kommentere uten prob ;p Ikke for å være så veldig negativ, men du kommer til å angre på å kjøpe slikt fra netthandelen. Tro meg. Jepp vet det:p
transmedia.no Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 (endret) Etter en kjapp research ser jeg at Fence Audio ihvertfall er et "norsk" merke, og ikke netthandelens eget, som man kunne frykte... Det går en tråd fra Fence Audio via DynaVoice/Proson...(de der svenske) til Patos(!)... så det er et "stort" firma bak. Sjekk f.eks. http://www.topsound-av.com/en/team3.php http://fenceaudio.no/text.cfm?id=18&path=7 Dog synes jeg de ligger unødvendig tett til Fusion både navnemessig og utseendemessig, men det er nå bare min personlig mening. Endret 23. juni 2008 av transmedia.no
o0 Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Ikke for å være så veldig negativ, men du kommer til å angre på å kjøpe slikt fra netthandelen. Tro meg. jeg er enig med at mye der inne ikke er noe å satse på... men de blå prosonsubbene de har/hadde der kjøpte en kompis 2 av og de spiller 4 ganger så mye som man betaler for...
cossiemk1 Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 INGENTING fra netthandelen er noe å ha Den kassa der, med 2x12", tjener de fett med penger på, hvis de selger den for 1000kr, så du kan jo selv tenke deg hvor mye de gir for den, og hvor mye den koster å produsere....
Zungam Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 INGENTING fra netthandelen er noe å ha Den kassa der, med 2x12", tjener de fett med penger på, hvis de selger den for 1000kr, så du kan jo selv tenke deg hvor mye de gir for den, og hvor mye den koster å produsere.... Jeg kom i "skade" for å by 300 kr på denne kassen..vant selgølgelig budrunden og fant ut etterpå at det skulle være eksp.gebyr på 75 kr og 185 kr i frakt..altså totalt 560 kr... Jeg synes dette var veldig drøyt og ønsker å angre kjøpet..før de sender ut varen vel og merke... Hva synes dere?er 560 kr veeldig dyrt for denne varen? Og hva trengs for å koble denne opp i bilen? Vet noen om jeg må betale noe når jeg angrer på kjøpet før de sender ut varen og før jeg betaler noe på netthandelen.no?
Kleitn Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Skrevet 24. juni 2008 INGENTING fra netthandelen er noe å ha Den kassa der, med 2x12", tjener de fett med penger på, hvis de selger den for 1000kr, så du kan jo selv tenke deg hvor mye de gir for den, og hvor mye den koster å produsere.... Jeg kom i "skade" for å by 300 kr på denne kassen..vant selgølgelig budrunden og fant ut etterpå at det skulle være eksp.gebyr på 75 kr og 185 kr i frakt..altså totalt 560 kr... Jeg synes dette var veldig drøyt og ønsker å angre kjøpet..før de sender ut varen vel og merke... Hva synes dere?er 560 kr veeldig dyrt for denne varen? Og hva trengs for å koble denne opp i bilen? Vet noen om jeg må betale noe når jeg angrer på kjøpet før de sender ut varen og før jeg betaler noe på netthandelen.no? Heh, tror du må betale 200 kr om du ikke henter ut varen, og får ijenn resten av pengene, altså 360 kr.. Så du taper 200 ;p Men eller's tror jeg alt som du trenger følger med. Eller er det noe som mangler kanskje ?
o0 Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 INGENTING fra netthandelen er noe å ha Den kassa der, med 2x12", tjener de fett med penger på, hvis de selger den for 1000kr, så du kan jo selv tenke deg hvor mye de gir for den, og hvor mye den koster å produsere.... At ingenting derfra er noe å ha er bullshit! Jeg kjøpte et dritfett sjørøverflagg der! Men seriøst de prosonsubbene er digg om man ikke har så mye penger, de var lettdrevne og spillte helt greit... alt til sitt bruk seff, men de spiller veldig bra for prisen... men det ble bare betalt 400 for 2 da... INGENTING fra netthandelen er noe å ha Den kassa der, med 2x12", tjener de fett med penger på, hvis de selger den for 1000kr, så du kan jo selv tenke deg hvor mye de gir for den, og hvor mye den koster å produsere.... Jeg kom i "skade" for å by 300 kr på denne kassen..vant selgølgelig budrunden og fant ut etterpå at det skulle være eksp.gebyr på 75 kr og 185 kr i frakt..altså totalt 560 kr... Jeg synes dette var veldig drøyt og ønsker å angre kjøpet..før de sender ut varen vel og merke... Hva synes dere?er 560 kr veeldig dyrt for denne varen? Og hva trengs for å koble denne opp i bilen? Vet noen om jeg må betale noe når jeg angrer på kjøpet før de sender ut varen og før jeg betaler noe på netthandelen.no? du kan la være å betale fakturaen 2 ganger, 3. gangen blir du utestengt...
thomassim Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 (endret) Selv har jeg noen proson gulvhøyttalere jeg kjøpte sammen med jvc forsterker og cd-spiller på grensa for 6 år siden nå.. betalte den gang 3000kr for alt sammen, latterlig billig spør du meg(og her snakker vi høyttalere i den fineste mahogny'n .. Beste kjøpet jeg noen gang har gjort, det spiller like fantastisk nå som når jeg kjøpte det.. Bassen er overlegen til å kun være 1x 6,5" i hver høyttaler.. Disse høyttalerne spiller LETT dypere bass og klarere diskant enn mye av det du finner på hifi klubben etc i høyere prisklasser.. Så at folk mener proson bare er piss skjønner ikke jeg! Har til og med fått klager fra naboen om at de hører bassen når jeg fyrer opp, og de naboene bor 30m unna.. Så hvis proson leverer like sterke basskasser som hifi høyttalere så har du gjort et sikkert kjøp! Endret 24. juni 2008 av thomasSim87
Brian Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Da har du iallefall naboer som har ekstremt lav toleranse. 30m og et par 6,5" element tror jeg ikke river nabolaget akkurat. Men har du hørt på mye annet hifi enn akkurat proson anlegget ditt da? Min lille erfaring med netthandelen er at du får det du betaler for, og helst ikke det engang heller. Var så dum at jeg tenkte å kjøpe et verktøysett der første gangen jeg handlet. Det endte med at jeg brøt i stykker settet bit for bit, og til slutt kasta jeg hele dritten. Så var det mora mi som også tok med en hårføner derifra, og den kom det stikkflammer ut av plutselig, så den ble også kasta. Så jeg har lært, kvalitet finner du ikke på netthandelen.
thomassim Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Nei, det er sant! Den rister godt i rommet mitt, og utover i stua.. men naboene hører bare milde dunk, så har litt følsomme naboer Har hørt en del annet ja, men mest dali, cerwin vega, b&w osv.. Nå kan det jo hende at proson høyttalerne mine ikke har proson subber, det vet jeg faktisk ikke.. De er bare helt svarte! En kompis har også Proson høyttalere med 2x10" i kjøpt på grensa for noen år siden.. trøkker no voldsomt! Nå skal jeg ærlig innrømme at det netthandelen selger av proson subber ser mektig jall ut, men hvis bilstereodelen av Proson i det hele tatt er i nærheten av hva de produserer(eller produserte) av vanlig gulvhøyttalere så får man mye for penga! Nå er det jo 6-7 år siden jeg kjøpte anlegget, så mulig Proson har blitt dårligere med åra!
stekre Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 INGENTING fra netthandelen er noe å ha Den kassa der, med 2x12", tjener de fett med penger på, hvis de selger den for 1000kr, så du kan jo selv tenke deg hvor mye de gir for den, og hvor mye den koster å produsere.... At ingenting fra netthandelen er noe å ha er jeg ikke enig i. De har solgt både dynavoice og xindak produkter der som er veldig bra kvalitet. Men man bør undersøke litt før man kjøper noe derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå