Gå til innhold

TES: Kjøpe oblivion nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ha meg et nytt spill, og oblivion ser ut som et veldig bra spill. men det er ganske "gammelt". ble vel "game of the year" i 2006 (?). spørsmålet er: er det noe poeng å kjøpe obilivion nå? er det lenge til det neste elder scrolls spillet kommer? er noen RPG som helt klart er bedre enn oblivion?

takker for svar :)

(vet ikke om dette var riktig sted å poste men.. moderator kan gjerne flytte hvis dette var feil sted)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok noen år til det neste Elder Scrolls-spillet kommer, ja. Ikke la deg lure av årstall - Oblivion har fremdeles strålende grafikk. Det er ikke akkurat Unreal Engine 3, men det er nå heller ikke det det prøver å være. Og laster du ned grafiske modifikasjoner som større og bedre teksturpakker, så er det lite å utsette på det visuelle. :)

Skrevet
skal ha meg et nytt spill, og oblivion ser ut som et veldig bra spill. men det er ganske "gammelt". ble vel "game of the year" i 2006 (?). spørsmålet er: er det noe poeng å kjøpe obilivion nå? er det lenge til det neste elder scrolls spillet kommer? er noen RPG som helt klart er bedre enn oblivion?

takker for svar :)

(vet ikke om dette var riktig sted å poste men.. moderator kan gjerne flytte hvis dette var feil sted)

Oblivion er verdt å kjøpe ja,spiller vel ingen rolle om det er et par år gammelt så lenge det er bra.Du bør også sjekke ut Morrowind(forgjengeren til Oblivion).

Skrevet (endret)
Oblivion er verdt å kjøpe ja,spiller vel ingen rolle om det er et par år gammelt så lenge det er bra.Du bør også sjekke ut Morrowind(forgjengeren til Oblivion).

Morrowind er absolutt verdt en titt, men dersom du skal spille Morrowind, så spill det før Oblivion. Ikke bare fordi det er forgjengeren, men fordi Morrowind inneholder en del irritasjonsmomenter som er rettet opp i Oblivion, og som du kommer til å merke alt for godt om du spiller Oblivion først.

Når det er sagt, så synes jeg alt i alt at Morrowind er bedre enn Oblivion. Morrowind klarte å formidle en stemning jeg nesten aldri siden har funnet igjen i andre spill.

Endret av MiSP
Skrevet

Det er verdt å kjøpe Oblivion nå ja, jeg kjøpte det i april, og har spilt det masse!

Jeg har ikke spilt Morrowind, men det er sikkert bra ;)

Skrevet

Morrowind er det spillet jeg har brukt mest tid på opp gjennom tidene.

Glimrende spill og akkurat passe vanskelig hele veien.

Oblivion mangla liksom X faktoren i forhold til Morrowind.

Skrevet

Har ikke prøvd Morrowind, men Oblivion er definitivt verdt å bli kjøpt dersom du liker RPG. Er kanskje "gammelt", men allikevel føles det som om det ble sluppet ut i går når du spiller det..Eller for meg i hvert fall:P

Go for it:)

Skrevet
Morrowind klarte å formidle en stemning jeg nesten aldri siden har funnet igjen i andre spill.

Co-sign, nettopp det jeg pleier å si om Morrowind også. :)

Oblivion er helt verdt å kjøpe i dag ja, ta også en titt på The Witcher dersom du ikke har fått med deg det heller. :)

Skrevet

Morrowind var også etter min mening alt i alt bedre enn Obliviob, men jeg tviler egentlig på at en som ikke har spilt noen av spillene i dag vil si det samme etter å ha spilt dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...