Constrictor Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Er det noen som vet hva som må gjøres for å få til dette med Conq. Har vært borti en som kunne, men finner ikke ut av det. Takker for svar
SnusHanen Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Har du sjekket feats treet til conq og sjekket da? jeg som HoX kan iallefall resse meg sjøl hvis jeg bruker featsa riktig
Constrictor Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Skrevet 23. juni 2008 Har du sjekket feats treet til conq og sjekket da? jeg som HoX kan iallefall resse meg sjøl hvis jeg bruker featsa riktig Har gått igjennom feats treet, men finner ikke noen feats som kan passe. Har heller ikke noen abillities som funker.
Nitrax92 Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 (endret) Tror alle conq's har det etter lvl 5 eller 10, en som sa det i en gruppe jeg var i her om dagen iallefall. Han sa du ikke ser noen ability eller noe sånt, men det er bare en chance on hit. Var iallefall en i gruppa som ressa meg fler ganger uten og vite at han gjorde det engang. Endret 23. juni 2008 av Nitrax92
Constrictor Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Skrevet 23. juni 2008 jeg er conq lvl 43. Menes det at jeg bare skal klikke på personer som ligger nede og det er random hvem som vekkes
Constrictor Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Skrevet 23. juni 2008 takker for svar. Da er det ut å prøve.
Uncle Scrooge Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Når Furious Inspiration har x10 kan du resse folk. De blir resset automatisk i combat hvis de dør og vokner med lite liv og stamina/mana. Du kan bare resse hver person en gang hvert 5 min. Hvis du er conqueror bør du forresten lese her: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=61280
Constrictor Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Skrevet 24. juni 2008 Det fungerte Takker for svar og tipset fra sindre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå