GT1 Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 (endret) Nå skulle jeg anskaffe meg ny telefon før sommeren og hva skjer? Produsentene lemper ut nye telefoner i bøtter og spann og jeg klarer ikke å bestemme meg. Trenger noen innspill... iPhone: Med 3G og annet nytt så er jo denne et alternativ, men hvor bra er den egentlig? HTC Diamond: Vet at mange liker HTC, men de jeg har trykket på tidligere har ikke overbevist meg. SE C905/X1: Har alltid vært SE-mann og bruker mobilkamera aktivt så dette ble fort et alternativ. Samsung Omnia: Her er jo alt, men hva blir prisen og når kommer den? Telefonen skal brukes "normalt". Ringe/SMS, E-post, nettsurfing samt å ta bilder. Er det noen som vet mer om priser og rykter på nevnte telefoner eller enda verre. Flere alternativer? Endret 26. juni 2008 av GT1
GT1 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Skrevet 26. juni 2008 Bump. Ingen som har erfaring med nevnte telefoner? Anyone ??
Andynator Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Ville nok gått for Samsung eller sony som jeg har gode erfaringer med, htc har ikke jeg heller likt særlig til tross for at jeg har hatt noen(mulig jeg hopper innon diamond pro en gang) Iphone anbefaler jeg aldri noen
mobopro Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Nå skulle jeg anskaffe meg ny telefon før sommeren og hva skjer? Produsentene lemper ut nye telefoner i bøtter og spann og jeg klarer ikke å bestemme meg. Trenger noen innspill... iPhone: Med 3G og annet nytt så er jo denne et alternativ, men hvor bra er den egentlig? HTC Diamond: Vet at mange liker HTC, men de jeg har trykket på tidligere har ikke overbevist meg. SE C905/X1: Har alltid vært SE-mann og bruker mobilkamera aktivt så dette ble fort et alternativ. Samsung Omnia: Her er jo alt, men hva blir prisen og når kommer den? Telefonen skal brukes "normalt". Ringe/SMS, E-post, nettsurfing samt å ta bilder. Er det noen som vet mer om priser og rykter på nevnte telefoner eller enda verre. Flere alternativer? Hei jeg har selv bestilt en HTC touch Diamond. Har lest allt om denne og det ser ut til og være en knal bra mobil. Den har heller ikke så dårlig kamera. Så i ett blad att den fikk en ternig kast 6.
Joker8 Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 (endret) Hei, Om det er kamera du stiller størst krav til, og du ikke har behov for trykkskjerm ?, Tror jeg det er C905 som passer deg best ut i fra de telefonene du nevner. Har hatt en del Htc telefoner, og er det bra kamera du er ute etter, kan du bare utelukke htc med en gang. Men hva med SE G900?, der har du både trykkskjerm og vanlig tastatur og i tilleg et bra kamera. har selv gått for den. Endret 26. juni 2008 av GAndre
Fiffik78 Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Nå skulle jeg anskaffe meg ny telefon før sommeren og hva skjer? Produsentene lemper ut nye telefoner i bøtter og spann og jeg klarer ikke å bestemme meg. Trenger noen innspill... iPhone: Med 3G og annet nytt så er jo denne et alternativ, men hvor bra er den egentlig? HTC Diamond: Vet at mange liker HTC, men de jeg har trykket på tidligere har ikke overbevist meg. SE C905/X1: Har alltid vært SE-mann og bruker mobilkamera aktivt så dette ble fort et alternativ. Samsung Omnia: Her er jo alt, men hva blir prisen og når kommer den? Telefonen skal brukes "normalt". Ringe/SMS, E-post, nettsurfing samt å ta bilder. Er det noen som vet mer om priser og rykter på nevnte telefoner eller enda verre. Flere alternativer? SE 905 kommer langt, langt utpå høsten så den kan du jo se langt etter. Ellers er jo disse telefonen totalt forskjellige så det handler jo mest om hva du trenger og din egen prioriteringsliste. Jeg personlig har lyst på en Diamond, men så lenge de ikke klarer å kvitte seg med stylus og flere skriver at man MÅ bruke den i deler av menyene grunnet små treffpunkter er den uaktuell. Har bestilt meg Nokia E66 nå, den har alt i et meget delikat design.
GT1 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Skrevet 27. juni 2008 Hei, Om det er kamera du stiller størst krav til, og du ikke har behov for trykkskjerm ?, Tror jeg det er C905 som passer deg best ut i fra de telefonene du nevner. Har hatt en del Htc telefoner, og er det bra kamera du er ute etter, kan du bare utelukke htc med en gang. Men hva med SE G900?, der har du både trykkskjerm og vanlig tastatur og i tilleg et bra kamera. har selv gått for den. Takk for innspill. Trykkskjerm er jo sikkert fint, men ikke en nødvendighet. Har klart meg fint uten til nå. SE G900 skal jeg ta meg en titt på
GT1 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Skrevet 27. juni 2008 (endret) Nå skulle jeg anskaffe meg ny telefon før sommeren og hva skjer? Produsentene lemper ut nye telefoner i bøtter og spann og jeg klarer ikke å bestemme meg. Trenger noen innspill... iPhone: Med 3G og annet nytt så er jo denne et alternativ, men hvor bra er den egentlig? HTC Diamond: Vet at mange liker HTC, men de jeg har trykket på tidligere har ikke overbevist meg. SE C905/X1: Har alltid vært SE-mann og bruker mobilkamera aktivt så dette ble fort et alternativ. Samsung Omnia: Her er jo alt, men hva blir prisen og når kommer den? Telefonen skal brukes "normalt". Ringe/SMS, E-post, nettsurfing samt å ta bilder. Er det noen som vet mer om priser og rykter på nevnte telefoner eller enda verre. Flere alternativer? SE 905 kommer langt, langt utpå høsten så den kan du jo se langt etter. Ellers er jo disse telefonen totalt forskjellige så det handler jo mest om hva du trenger og din egen prioriteringsliste. Jeg personlig har lyst på en Diamond, men så lenge de ikke klarer å kvitte seg med stylus og flere skriver at man MÅ bruke den i deler av menyene grunnet små treffpunkter er den uaktuell. Har bestilt meg Nokia E66 nå, den har alt i et meget delikat design. Du satte fokus på problemet mitt. Nettopp det at telefonenen er så forskjellige. Jeg har endret måten jeg bruker mobilen på i det siste. Derfor ønsker jeg en telefon med mer fokus på nett/wifi samt gode løsninger for lagring/avspilling av data/multimedia i tillegg til det andre jeg har nevnt. Det å sette opp en prioriteringsliste på det jeg ønsker og så velge telefon ut fra de kriteriene var en god ide. Takk Endret 27. juni 2008 av GT1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå