TrueNo Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 (endret) Om du er heldig så får du deg en plettfri bil til bare 5 tusen. Min bror (18) fikk kjøpt seg en saab 626 til 4,500 kr som nesten ikke var brukt. Den er veteran om 2 år i tilleg. Bilen var igjennom eøs-kontroll og personen som kontrolerte den sa at det var den fineste bilen har noen gang har sett! Ingen feil! Ulempen er jo det at siden du er 18 så er jo ikke en slik bil du kunne tenkt deg å lode med men her "oppi nor" så kan en gris bli modell Men good luck med bil-jakten din Endret 23. juni 2008 av BitFrost^
Kentinho Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Skrevet 23. juni 2008 Det med dører er egentlig ett fett, så lenge man kommer seg inn og ut av den. Kan fint lite om bil, så det hadde jo vært greit og fått tak i en som ikke må på rep med en gang. Interessen for bil er så som så, men regner med jeg blir å kjøre -mye- når jeg får lappen Men i hovedsak, så er den jo et frekomstmiddel. Har verken kone eller barn, så stasjonsvogn er overhodet ikke interessant.
ChrML Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 (endret) Ganske så enig med mye her, hva er det som er bra eller pent med gamle Volvoer, BMW og Golf er noe jeg ikke helt har fattet En gammel Volvo holder hvertfall "evig". Ingen annen bil tåler så mye herjing unntatt gamle Toyotaer kanskje. Hvem annen bil kan du legge helt breit på grusveier hele sommern, herje overalt på vintern og kjøre bånn gass hele tia, uten at noe ryker? Om bilen er ny spiller vel ingen rolle, Volvoen min er hvertfall mye mer behagelig å kjøre enn de flesten nye biler jeg har prøvd. Du har veldig god plass i volvoen og du har det du trenger av utstyr, veldig gode varmeapparater (blir varme på 3 min), varmeseter, varmespeil. På nyere har du også el. vinduer og el. speil somregel. Det viktigste er vel kanskje bakhjulstrekken. Du får også 940 med autolat. Hvor morro er det å trille borti en vegg med en passat med lakkerte fangere? 940-en har hvertfall ordentlig støtsfangere som en bil skal ha, med ganske store hydrauliske dempere på hver side og plast som ikke sprekker med det første med en metallstang bak. Med turbo kan du leike deg med 160 hester som lett kan justeres opp. Syns faktisk ikke 940-en er så værst designmessig eller, skjønner ikke hvor dere får den firkanten fra, baken er jo rund, ser ut som en relativt ny bil, og fronten er tøff. Bilen har et litt tøft preg på seg med bla lykteoppsettet. Lyden er dritgrom når man får litt turtall på kjerra, blir bedre med powerfilter og større eksos. Hører at det er "litt" større motor enn en Golf. Kangoo er vel kanskje den værste bilen jeg har kjørt kjøremessig. Kanskje den mest jalla teknisk messig og, du finner mer rust på en standard 4 år gammel Kangoo en enn 13 år gammel Volvo som er nogenlunde passet på. Det er en grunn til at de faller så fort i verdi. Bare sier at dere trenger ikke å være så jævlig redd for å si at Volvoer er bra ungdomsbiler, de er etter min mening det sikreste kjøpa du kan gjøre og de er ikke mer firkanta enn andre biler på samme tid. Endret 24. juni 2008 av chrml
Brunøye Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Det med dører er egentlig ett fett, så lenge man kommer seg inn og ut av den. Kan fint lite om bil, så det hadde jo vært greit og fått tak i en som ikke må på rep med en gang. Interessen for bil er så som så, men regner med jeg blir å kjøre -mye- når jeg får lappen Men i hovedsak, så er den jo et frekomstmiddel. Har verken kone eller barn, så stasjonsvogn er overhodet ikke interessant. er du sikker på du ikke ska lha stasjonsvogn? denne går sinnsykt bra. er fin indvendig og er i god stand. denne gjorde det bra på dragrace her i tromsø. Og den er billig også. Ellers er nissan 200sx billig og forsikre! se etter en billig s13. morsom bil som går bra. Eller gjør som en venn, kjøp ford sierra cosworth (betalte 85000 kr før et strøken eksemplar) forsikr den på mora eller faren din. billig og morsom ungdomsbil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå