Gå til innhold

BF2 Reality mod!

Anbefalte innlegg

Skrevet

for det første må du ha resolutionen på alt over 800x600 uten fix husker ikek helt hvordan jeg gjorde det.

Prøb også bf cleaner google bf cleaner og last ned programet det luker oppi chache mappene dine som kan bli et problem etterhvert funket for meg når jeg lagget ut av biler kunne ikke gjøre noe uten å få bad connection crap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

etter å ha spillt dette kan jeg umulig gå tilbake til vanelig BF.

mye bedere team work, og mye mer realistisk

heter ||No Sugar-_-NOR|| ingame

Endret av essu
Skrevet

Gøy når man spiller med ett bra organisert squad, serlig når man klarer ett game uten att folk i squadet dør hele tiden, da føles det så jævla ekte:D

Skrevet

Men da så :p

Har lastet ned BFCA i går har ikke fått prøvd det ennå, men har hørt det ikke er så mange som spiller.. Anbelfaler å prøve det.....

Link her

Men pass på at du laster ned rett fil: BF2mod_Combined-Arms31.exe

Skrevet (endret)
det er vel flere som spiller PR online enn FH2, så svaret gir vel seg selv:)

Har ikke prøvs PR, men har spilt FH2 før. Likte FH2 veldig godt pga. det var WW2 og også realistisk.

Man får vel ikke kjørt begge?

Link til PR?

Endret av Sindre :)
Skrevet (endret)

Når jeg prøver å gå inn på en server eller lage et lokalt spill avslutter hele spillet seg og går tilbake til skrivebordet. Hva skal jeg gjøre?

FIKSA det

Endret av Sindre :)
Skrevet

Fant det ut. Trodde jeg hadde fikset det, men jeg hadde reinnstallert modden igjen. Måtte gjøre det for at det skulle funke. Syntes det kanskje ble litt mye løping, venting og lite action. Litt for realistisk, så skal heller innstallere FH2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...