Zimmerh Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 (endret) Prøve en meeting. hadde vært best å møtes på iGi serveren av noen enkle grunner: God Ping Jeg har en liten forpliktelse til å spille på iGi serveren når man er clan medlem. Rett og slett gode admins, og gjennomsnittelig gode spillere. ikke at det ikke er gode spillere og admins på andre servere, men som sagt har jeg en liten forpliktelse til å være med å fylle serveren når jeg skal spille PR om kvelden. ahh også en ting til: support denne factionen som blir til forhåpentligvis ferdig til 0.9 http://www.realitymod.com/forum/f66-commun...an-faction.html norsk faction. Kan si at AG3 som i RL skal byttes ut med HK 416 blir standard våpen i PR's norske hær. Men tror at spc ops vil få enten HK416 eller 417(kanskje dette var marksman). Endret 30. juni 2008 av Zimmerh
Svinat Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Kan godt være med på et møte, så mekker vi squad og greier? Kan kun bli med i helger (fredag og lørdag), har sommerjobb og må opp rundt klokken 6, så noe nattespilling i ukedagene er uaktuelt. Skal selvfølgelig støtte norsk faction, registrerer meg i forumet til PR as we speak.
Zimmerh Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 (endret) hehe spiller ikke så mye selv mgs4 kom inn i huset og 0.7 ga ikke så mange nye maps så ble jo litt kjedelig med de samme mapsa flere ganger i uka men syntes da fredag eller lørdag er greit jeg da. Men 0.8 Vil gi oss factions som Hamas, Israeli defense force (kommer noen maps med og Russian army +++ mange nye kart som vil bli godt likt. Et map er en redigert versjon av strike at karkand. 1 map har egne tunneler et annet er et map som er ganske så realistisk i forhold til krigen nede i afghanistan. Endret 2. juli 2008 av Zimmerh
Messifan881 Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Hvor får jeg lastet ned denne modden? Må man a mic?
Svinat Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Last ned her. Husk at du må ha både patch, core og level. Det er så absolutt en fordel å ha mic.
Crysis Fan Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 var egentlig ganske skuffet over dette... dårligere grafikk og mindre våpen og ingen sånn siktegreie du har i midten.
Brian Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 REALITY mod, derfor det ikke er sikte. Men du blir vandt til det etter litt spilling.
-sparks- Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Tviler svært sterkt på det vil bli noen Norsk faction, det høres svært usannsynlig ut. Jeg gleder meg mye til 0.8. PR er kanskje ikke like realistisk som ArmA IMO, men det flott hvordan man finne samarbeidende squader med voice på public servere.
Svinat Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Vel, hvis du leser her ser du at de har kommet et stykke på vei med den norske factionen, men det har vært pause en stund nå. http://www.realitymod.com/forum/f66-commun...ian-forces.html Og som du sier, er det utrolig lett å finne squads som samarbeider og bruker VoIP.
-sparks- Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Takk, jeg forsto ikke layouten på forumet og trodde tråden bare var ett par innlegg lang.. våkenhet FTW, hehe
Svinat Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Ingen årsak, er litt mer enn et par innlegg ja. Får håpe de kommer i gang når sommerferien er over.
Bjonski Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Første møte med PR var ikke bra. Sikte hakker, kikkert hakker.. Kan ikke bruke kjøretøy(You're not allowed to operate this vehicle, på servere hvor det er mulig å bruke kjøretøy)... Lite action, hypre drittunger.. etc etc.
Svinat Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Bjohansen: Finn en server med god ping, join en squad som heter noe som "eng voip" eller noe i den duren. Klikk og hold T og request et crewman kit når du står i nærheten av et kjøretøy du vil kjørre og kjør det. Action kommer helt an på serveren, noen servere er helt elendige, mens andre er bare konge.
Zimmerh Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 (endret) Første møte med PR var ikke bra. Sikte hakker, kikkert hakker.. Kan ikke bruke kjøretøy(You're not allowed to operate this vehicle, på servere hvor det er mulig å bruke kjøretøy)... Lite action, hypre drittunger.. etc etc. For det første har ikke PR de samme mekanismene som BF2 det kreves spesielle kits for å kjøre heli, tanks,apc og jets. Pilot og crewman dessuten er det lurt å joine servere med gode spillere som Tactical Gamer kan være mye dritt unger på men om kvelden kommer TG-X og mange andre klaner innenfor tactical gamer(US based men er med mange fra EU), som drar det opp, .:iGi:.(engelsk basert clan men mange ifra US og europe helst Europe kommer på.) er selv med i klanen og vår server holder et høyt nivå som vi også har fått bekreftet gjennom mange spillere som regemessig eller altid ser ette om vi er på serveren, 10th mountain tror jeg ennå har en server mest tyske på der, thors brigade tysk server, RIP server kan være greit. Men til slutt er det SQuadet du kommer i som er det viktigste se etter Eng Voip, Custom sq navn genrelt eller SL's med clan tags som .:iGi:. , TG(også noe her som TG-IRR eller TG X eller TG-21 mange fler men kan ikke alle tagsa de har TG er et meget stort community så de har mange claner), 10th, EEF, TB, Eagle vis du kan fransk eller er så heldig å havne med en som kan engelsk havnet i en tank med en av eagle gutta de holder stor kvalitet men er ikke så enkelt når vi sitter i en crappy tank og han ikke kan engelsk overhode Men for all del jeg har bare sagt at CLan spillere er gode men tusser av mange gode pubbers også. Men det er jo litt vanskelig å si hva du skal se etter hos disse da. Vil nok være noe på PR de nærmeste dagene om kvelden på .:iGi:. så hopp inn vis du ser spillere innpå serveren. For noen som vil se mer av PR har jeg en video for folk som vil se hva det er litt dårlig rss og sånn ogh litt bråkete musikk men det får poenget fram http://www.gamevee.com/viewVideo/Battlefie..._Reality/374176 EDIT: de som sier at det ikke er crosshair vel jeg driver skyting selv og har aldri sett et crosshair foran deg når man skyter fra hofta det er realistisk og ikke ha crosshair. Møtes på slagmarken .:iGi:Zimmerh Endret 30. juli 2008 av Zimmerh
-sparks- Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 (endret) Jeg synes manglende crosshair er en dårlig løsning. I virkeligheten får du en sånn ca. følelse av hvor du peker våpenet hen, takket være dybdesynet fra øynene. Denne følelsen kan ikke gjenskapes på en flat dataskjerm, og det er derfor mye vanskeligere å sikte fra hofta i ett spill uten crosshair, enn det er i virkeligheten. Endret 30. juli 2008 av -sparks-
Zimmerh Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Jeg synes manglende crosshair er en dårlig løsning. I virkeligheten får du en sånn ca. følelse av hvor du peker våpenet hen, takket være dybdesynet fra øynene. Denne følelsen kan ikke gjenskapes på en flat dataskjerm, og det er derfor mye vanskeligere å sikte fra hofta i ett spill uten crosshair, enn det er i virkeligheten. Men jeg greier det på korte avstander er jo bare å øve og finne ut hvor kula vil gå sånn ca. Men vis man vil er det nå full server på iGi dermed også kvalitets runder Operation Ghost train er på nå men for newbies nå er den rette tiden ti lå spille PR siden de som liker å spille bra spller nå. Du lærer å leve med det er jo sånn at man blir vant med å dra opp sikte med en gang man ser en fiende.
-sparks- Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Jeg så deg løpe rundt med medicklassen i dag forresten , hadde ikke tid å spille noe særlig da.
Zimmerh Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 (endret) Jeg så deg løpe rundt med medicklassen i dag forresten , hadde ikke tid å spille noe særlig da. Undervudert klasse medics. EDIT: så denne updaten Se på scope til M4 tror US army vil bli på dette mappet noe som er digg siden US army er en ny faction i PR han som laget det har nå kommet med noe nytt gates som kan bli breaked eller det er jo ikke noe nytt men porten er ny og det er altid nice med nye ting. http://www.wegame.com/watch/PR_Korengal_En...Wanted_Part_II/ Ny artillery kit for MEC Endret 1. august 2008 av Zimmerh
Zimmerh Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 (endret) Sorry for dobbel post men det er litt info om 0.8 realease. Vel i helgen var jeg inne på private TS til clanet mitt også går jeg litt AFK når jeg da kommer tilbake diskuterer og snakker en av developerne med en av våre medlemmer som har tilgang til alle beta builds (han hjalp dem med noen effekter) og slikt vel jeg fikk høre litt av hvert f.eks. PR 0.8 mener jeg blir realeased på Fredag denne uken. PR vil nå sette en grense for hvor langt grafisk du kan gå ned for å få vekk urettferdigheten i at noen har skygger osv og andre ikke. Hørte ikke så mye mer men good news om realease da som vil bli episk rundt 3-4 nye episke baner US army og USMC blir splittet AAS v3 der control points ikke vil være på samme runde hver bidige gang men flytte seg (bare på et brett etter det vi har hørt er mest for å teste om det funker) Obs: Ikke leak dette på PR forumet vel mapsa som er nye og sånn er ikke den store greia siden alle kunne se navna på nye maps under en stress test forrige uke mange claner var samlet til å stresse 0.8 så my esom mulig men realease og system krav er secret things. Endret 25. august 2008 av Zimmerh
PapaDon Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Gøy med nyheter, men ettersom jeg må ha grafikk på laveste oppløsning spørs det om skygger er gøy å ha på (dell xps m1330)... Hadde vært fett om den blir sluppet på fredag, selv om det virker som om DEVsa har gitt uttrykk for at det er mange måneder til dette skjer..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå