Gå til innhold

Headset


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har vel flere valg her. Det kommer litt an på om du kun skal bruke til å spille, eller om det kan tenkes at du vil bruke dem til annet også.

 

Mine favoritter er AKG headsets, veldig bra kvalitet, god lyd og kraftig bass. Disse bruker jeg både til musikk på dataen og spill om de skulle trengs (når samboern har lagt seg og sånn ;) )

Et annet alternativ er å kjøpe deg Microsoft sin Sidewinder Gamevoice pakke, den er og veldig bra. Det som er fint med den er at den i tillegg til god lyd har headset med mikrofon, og en kjekk boks til chat og stemme-kommando bruk ved siden av.

 

De to er iallfall mine klare favoritter, noen AKG headsets til mellom 500-800 kroner (+bra lyd, mye bass. -ikke mic) eller MS Gamevoice (+chat/stemmekommando mulighet, ok lyd. -ikke så bra lyd som AKG, lite bass)

 

Håper det var til litt hjelp iallfall. :)

 

Kjetil A Gogstad

http://www.gamer.no

_________________

BoardkilL

 

[ Denne Melding var redigert av: BoardkilL på 2001-09-29 20:25 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Anbefaler Sennheiser HD570. De koster rundt 1500 senn+-. Hvis du kan få tak i et par HD580, så kan det godt hende du kan få de for en billig penge. Egentlig har de gått ut av produsjon, men de er veldig gode. Oppflgeren HD590 er mye dyrere og egentlig ikke så veldig mye bedre.

 

Sennheiser hodetelefoner er utrolig bra til spilling. Kan sitte med de i 10 timer uten at man nesten merker det. De er utrolig lette. Dessuten er alle delene utbyttbar, og ledningen er lang og kevlar forsterket.

 

Se også om du kan få tak i noen Audio Technica hodetlf. De må du i så fall bestille fra en studio grosisst, men de er sinnsykt bra.

Lenke til kommentar

Jeg sitter met et par Sennheiser HD600 som jeg er veldig fornøyd med, disse bruker jeg både til spilling og musikk. Som nevnt i tråden vil jeg slutte meg til at Sennheiser produserer svært gode hodetelefoner. Hvis de går i stykker kan du også alltid får de reparert siden de har nye deler til hodetelefoner som gikk ut av produksjon for mange år siden. HD600 må det dog bemerkes at er ganske dyre, jeg betalte 3000,- for de for omkring et år siden.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Quote:


On 2002-01-04 17:56, Goldfish skrev:

Er det noen som har Koss Pro 4AA? Koster 100$ og har frekvens 10-25.000 Hz. Er ute etter hodetelefoner med god bass


 

Koss Porta Pro har jeg sett til salgs for 500 kroner!

 

De har sinnsykt bra bass, ( 15 - 25.000 Hz ) ikke like mye som de du nevnte, men er det egentlig vits med de siste 5 Hz? Et menneske kan jo ikke høre lavere enn 20 Hz likevel! :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...