Gå til innhold

Lurer på hvilken serie dette kan være?


Anbefalte innlegg

Ok... Dette har plaget meg en stund nå... Så må bare spørre...!

 

Noen som husker den barneserien med en moldvarp (tror det var det han var) som bodde ved vannet, en grevling som bodde i skogen, og en frosk som var skikkelig rik og dum? Ingen likte frosken liksom siden han bare var optatt av penger og bare sløste... Mens ale likte moldvarpen fordi han var alltid snill mot folk og satt å chillan i det lille huset sitt med elva...

Husker jeg likte den serien skikkelig godt når jeg var liten, og den hadde så fin intro sang :)

 

Noen som skjønner hvem barneserie jeg snakker om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok... Dette har plaget meg en stund nå... Så må bare spørre...!

 

Noen som husker den barneserien med en moldvarp (tror det var det han var) som bodde ved vannet, en grevling som bodde i skogen, og en frosk som var skikkelig rik og dum? Ingen likte frosken liksom siden han bare var optatt av penger og bare sløste... Mens ale likte moldvarpen fordi han var alltid snill mot folk og satt å chillan i det lille huset sitt med elva...

Husker jeg likte den serien skikkelig godt når jeg var liten, og den hadde så fin intro sang :)

 

Noen som skjønner hvem barneserie jeg snakker om?

 

Jeg husker barneserien du snaker om, men ikke navne.

Lenke til kommentar

Det kan godt stemme :) Takk ;)

Men finner ikke noe bilder, eller videoklipp\episoder fra serien som jeg tenker på... Finner bare noe dokke greier... :\

Jeg finner heller ikke sangen jeg leter etter...

Sangen ble spilt under introen av episodene. Var alltid en dame som skulle fortelle en historie til noen barn, og når hun begynte å fortelle kom sangen\melodien, og fortellingen om moldvarpen, frosken osv... begynte.

 

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...