Gå til innhold

Hvordan tjene 1000 kr + raskt og enkelt?


Sindrato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enkelt svar; han trykker på den selv :p

Tror faktisk ikke det fungerer, prøvde noen ganger på forskjellige måter uten at det gjorde noe. Ligger på 2,9 dollar nå forresten:)

 

Takk for strålende ide!

 

Noen som vet om bra plasser jeg kan få jobb i Bergen? Helst Paradis/Hop/Nesstun/Fana området.

Lenke til kommentar

Link til en blog er det reklame da ?

 

Jeg har en blogg med litt adsense på men har ikke tjent et eneste øre på den. Bloggen er på norsk forsåvidt så jeg går glipp av mange besøk kanskje.

 

Hvordan kan jeg få flere folk inn på bloggen jeg har ? Jeg sier til meg selv at jeg bare fortsetter og skriver innlegg av god kvalitet så vil resten komme av seg selv, men vet ikke helt...

 

Har hatt den i to måneder nå.

Lenke til kommentar

Her har du min jeg lagde i går eller to dager siden, husker ikke x) *fjernet*

 

Jeg har forresten tenk å lage en ny, en skikkelig side. Få søsteren min til å lage den, hun er proff:) Uten å røpe for mye kan jeg si at enkelte heldige personer har tjent fra 500 000 til over 1000 000 dollar på 1 - 2 måneder på denne metodet..:O Jeg ble helt forskrekket og skal gjøre det samme nå;)

 

Personlig har jeg lagt ut linken på youtube og litt forskjelligt, det funker litt.

Endret av Alastor
Reklamelink er fjernet.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har et spørsmål angående Google AdSense. Jeg skal studere i Nederland i høst, og kommer ikke hjem til Norge før juni neste år. Når jeg skal registrere meg på AdSense, så står det "Land eller territorium". Hvis jeg velger Norge der, vil det si at jeg ikke kan få utbetalt pengene når jeg bor i Nederland? Og hvis det er slik, er det mulig å bytte til et annet land ETTER at jeg er registrert?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt sikker, mulig det er pga språk på siden. Det kan også være at det er nødvendig pga hvor det skal utbetaler eller noe, men du kan velge betalingsmåte. Om du har norsk bankkonto kan du vel bruke den i nederland og. Endre land burde gå helt fint.

Lenke til kommentar
du lager en blog på www.blogspot.com - for deretter lage en GOOGLE Adsense konto, det er veldig enktelt. Skriv om noe du har interrese for.

 

Jeg har en blogg nå og har tjent 500,- på 1 dag. Det er ikke mye penger, men om bloggen blir besøkt av mange så kan det klinge.

 

Hvor mange hits for 500 kr?

Ligger på 1200 hits.

Hvordan får du så mange hits? Hva skriver dere om i bloggene egentlig? Kan man på dem selv flere ganger/få andre til å trykke flere ganger(trykke fra en annen ip) eller funker det bare 1 gang? 500 på endag sier jeg ikke nei til :)

Lenke til kommentar
Står at man må være 18 år for å bruke AdSense. Det betyr at man ikke kan bruke det om man er, tja, 14 år? Om det går an å "lure de", og si man er 18 år, eller noe?

 

Nei det er nok ikke så enkelt å 'Lure de. for de sjekker information når du tar utbetaling og du må dessuten sende inn skatteinformasjon osv. men du kan alltids f eks registerere det på foreldrene dine om de går med på det.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Jeg har også laget en blogg :)http://spillnorge.blogspot.com/ Skal skrive litt om det som skjer i spillnorge for tiden og vil sikkert sette noen linker inn til anmeldelser av spill og sånn.

 

Gjør jo dette for å tjene noen småpenger så det e lov å trykke litt :p

 

Vær forsiktig med å oppfordre til klikking. Vet om flere som har mistet kontoen sin med alle pengene blant annet pga av dette. Det er nemlig ikke lov til å oppfordre til å klikke. Og ikke tro du er trygg fordi du skriver det på et forum og ikke på nettsiden din. Det er null problem å spore en evt høy klikkefrekvens tilbake til siden hvor det ble oppfordret fra. Bare et lite vennlig råd så du slipper å miste kontoen din, for det er nemlig ikke lett å få den tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...