Gå til innhold

-----SSSSSSSSSSS----


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlige egenskaper på over 400-800? Må nå du gi deg. :) Selv om det er noe synlig støy på 1600 så har bildefilene utømmelig mye mer informasjon enn billigere kameraer som fjerner støy, men også går på bekostning av detaljer samtdiig.

 

 

 

Uansett gratulerer.

Lenke til kommentar
Dårlige egenskaper på over 400-800? Må nå du gi deg. :) Selv om det er noe synlig støy på 1600 så har bildefilene utømmelig mye mer informasjon enn billigere kameraer som fjerner støy, men også går på bekostning av detaljer samtdiig.
Hvis vi snakker om 1Ds Mk I her (noe jeg antar siden prisen er i området 10k), er den ganske begredelig på ISO1600 ja. "Noe synlig støy" er i beste fall en underdrivelse...
Lenke til kommentar

Hvem er disse personene som det spørres om, og hvorfor blir de omtalt som teknisk utstyr?

 

Jeg klager aldri over semantikk her på forumet, for da hadde jeg sittet fra morgen til kveld resten av livet. Men i dag går jeg ut i ferie, og skal følgelig bare skrive rølp et par uker. I mangel på seriøs språkbruk vil jeg likevel slå et slag for å slå de personene som tror at døde gjenstander er personer.

 

HVEM ER DU? HVEM ER JEG? HVEM VAR RONALD REAGEN?

 

HVILKET KAMERA SKAL JEG VELGE? HVA ER EN ZOOM?

 

Arrrgh.

 

Edit: Jeg lover at det skal bli lenge til neste gang.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Det har jeg gjort allerede. Men det bør nevnes at du gjorde riktig valg mht kamera. Men å lese hvem kamera uten å få alvorlige kvalmebyger og behov for å gasse alle nålevende norsklærere er umulig.

 

Kan jeg få lov til å spørre om noe? Hvor gamle er dere som skriver hvem kamera og hvem linse? Jeg har aldri møtt noen som snakker eller skriver slik. I hvertfall ikke voksne mennesker.

Lenke til kommentar
"hvem kamera" :lol:

 

Dette med hvem har blitt en alvorlig forsøpling av språket vårt. Hvem(...) begynte med dette? Jeg skulle gjerne introdusert et balltre for kneskålene hans.

Takk. Tusen takk. Du tar med balltre, jeg holder ham fast. Nå må myndighetene betale mer lønn til lærerstanden her i Norge. Når vi ser deler av en generasjon går ut av skolen uten å kunne den aller mest elementære pronomenbruk er det noe som er alvorlig feil. Enten har vi en generasjon med alvorlig løsemiddelskadede elever, eller så har lærerne som selv har utdannelse søkt seg til anstendig betalte jobber i det private.

Lenke til kommentar

For første gang på flere måneder har jeg ledd av en tråd på forumet. Takk til PMnormal og _ART_ for hysteriske svar i en ellers daff tråd ;)

 

Det har jeg gjort allerede. Men det bør nevnes at du gjorde riktig valg mht kamera. Men å lese hvem kamera uten å få alvorlige kvalmebyger og behov for å gasse alle nålevende norsklærere er umulig.

 

Kan jeg få lov til å spørre om noe? Hvor gamle er dere som skriver hvem kamera og hvem linse? Jeg har aldri møtt noen som snakker eller skriver slik. I hvertfall ikke voksne mennesker.

 

Jeg er 30 år og gjorde en fatal skrivefeil. Kan jeg spørre deg om hvem fa"# som gir deg rett til å kritisere mine skrivefeil?

 

Hold deg til tema, som alle andre må gjøre her.

 

Jeg har fått svar på mitt spørsmål.

GOD KVELD

Hva kan kanskje passe bedre inn? :D

Endret av yackup
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...