Gå til innhold

Mounts på level 30 (Patch 2.4.3)


Anbefalte innlegg

Hvorfor gjorde de ikke dette for et par år siden?

 

Hvorfor gjør de det akkurat nå?

 

Sannsynligvis fordi de har måttet vedgå at man løper en hel del gjennom store områder mellom 30 og 40.

 

Joda, sant det. Desverre var det i seneste laget for min del. :p

 

Men ja, STV er en pain å måtte løpe seg igjennom.. Desto herligere å få mount på 40.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2.4.3 er jo fortsatt på PTR og de har planer om å slippe til premade chars der etterhvert.

Så jeg tror ikke de slipper 2.4.3 på onsdagen.

 

Ehm... det er lenge siden de har hatt premades. Og Blizzard gjør det til og med klart i login message at den kommer på onsdag. Så jeg tror at den som fortalte deg om premades må ha skrønet.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor alle er så glade over at det blir mounts på level 30. Jeg ble det selv i går, men så tenkte jeg - faen, det er jo bare tull. Det skal være en utfordring å skaffe seg mount - det skal være litt vanskelig - greit nok at de satt ned til level 30, men de burde beholt prisen, evt bare satt den ned til 70-75g!

 

Og som noen sier - hva blir vitsen med travel form, aspect of the cheetah etc? Ghost wolf er jo greit, det får man på level 20, men hva med druids og hunters?

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke hvorfor alle er så glade over at det blir mounts på level 30. Jeg ble det selv i går, men så tenkte jeg - faen, det er jo bare tull. Det skal være en utfordring å skaffe seg mount - det skal være litt vanskelig

Et poeng er vel at veldig mange har spilt lenge nå.. har mange karakterer på 70, penger på alts osv.. så den "utfordringen" der oppleves bare som endeløs løping.... ikke vanskelig, bare kjedelig.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Regner med at de gjør det slik at folk er klare for WOTLK og får oppleve gledene ved spilelt med en gang.

 

Og for vi som allerede er høyt så er det jo bare et pluss. Har ikke telling på hvor mange alt'er jeg har som jeg har sluttet med på lvl 30-36.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...