Gå til innhold

Sniktitt: Nokia E71


Anbefalte innlegg

Lurer jeg også på. Jeg spurte CDON og de sa at de trodde ikke mobilene på lager der hadde norsk tastatur. Så dette er kanskje noe man må undersøke først? Jeg har bestilt nå fra netonnet. Håper den har norsk tastatur da. Ellers blir det angrerett - definitivt.

Den har 2/3 norske tegn på egne taster, den siste må du bruke shift-knappen for å få fram.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare advare dere! Jeg bestilte først fra CDON. Fikk mobilen... Den hadde svenske taster og ikke norsk OS. Så bestilte jeg fra NetOnNet. AKKURAt samme! Har selvsagt benyttet angreretten på dem. Nå har jeg bestilt hos MPX. De har lovet meg at deres E71 har norsk tastatur og norsk OS.

 

Men råder dere til å sjekke på forhånd om mobilen er norsk eller ikke. Dette er nemlig ikke noe de opplyser om på sidene sine!

 

Må bare advare dere! Jeg bestilte først fra CDON. Fikk mobilen... Den hadde svenske taster og ikke norsk OS. Så bestilte jeg fra NetOnNet. AKKURAt samme! Har selvsagt benyttet angreretten på dem. Nå har jeg bestilt hos MPX. De har lovet meg at deres E71 har norsk tastatur og norsk OS.

 

Men råder dere til å sjekke på forhånd om mobilen er norsk eller ikke. Dette er nemlig ikke noe de opplyser om på sidene sine!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...