Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan forholde seg til fuckbuddy


Gjest Sexytime

Anbefalte innlegg

Gjest Sexytime

Er det noen som har god greie på fuckbuddy ting? Lurer litt på åssen to personer forholder seg til hverandre når de er fuckbuddies. Og når de skal ha sex ;p Forholder man seg til fuckbuddyen som det er en kjæreste som man skal ha sex? Like mye foreplay og kyssing og sånt? Eller er foreplay og kyssing uvanlig med fuckbuddys?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fuck-buddys. Navnet sier vel sitt. Kompiser som puler for å bruke et mer eller mindre vulgært uttrykk.

 

Men hva har det å være kjæreste og kosing med forspill å gjøre. Dette er ikke alltid nødvendig når det gjelder sex, men det skader ikke å varme opp både seg selv å partneren. Det viktige er at dere er venner, kjæresteting er forbeholdt kjærester, så husk å oppfør deg som en venn utenfor senga :thumbup:

Lenke til kommentar
"what happens in the bed, stays in the bed."

Bra sagt egentlig, så er det ellers bare å oppføre seg som kompisser ellers utenfor senga, viktig å holde en viss grense på hva som foregår i senga og hva som foregår utenfor senga, spesielt dersom en ikke ønsker å gå lengere og ende opp med at en av dere får følelser overfor den andre som ikke kan gjengjeldes

 

Ellers er det vell opp til dere begge to hva dere vill ha ut av ett slikt oppegg

Dersom du trives med forspill og kos før sexen og ønsker kos etter sexen er jo det helt greit dersom dere begge trives med det

Men da er det jo desto viktigere og ha klare grenser om hva som er aksebtabelt i senga og hva som er akseptabelt utenfor senga, fort å rote det til dersom det ikke er klare grenser som er avtalt på forhånd

Så det er jo lurt å være erlige overfor hverandre og snakke sammen først

Dersom dere er voksne og modne nok til å ingå en slik løsning som ff, så bør dere også være modne nok til å prate sammen for å sette grenser også, vet jo om noen som har det kjempe greit og stortrivs med en slik løsning

Lenke til kommentar
Ha klare linjer hvertfall, kjedelig om en av dere plutselig får følelser og den andre er fornøyd bare med sexen og ikke ønsker mer.

Man får ikke mindre følelser av å ha linjer.

True datt.

Kanskje man skal konkludere med at det bare fungerer om:

1. Begge to blir stormende forelsket og man blir sammen

2. Begge to er kyniske, kalde, følelsesløse mennesker som kan ha et fuckbuddyforhold inn i evigheten uten problemer

 

:innocent:

Lenke til kommentar

Mitt snart ettårslange forhold startet med at vi var ff. Møttes på fest og hadde one night stand. Begge hadde nettopp blitt singel så vi satt å snakket mest om hvor deilig det var, for nå kunne vi gjøre akkurat som vi ville med hvem vi ville. Når jeg dro fra han den morgenen sa vi begge noe sånt som at vi sees vel på fest igjen eller noe sånt. Og det gjor vi neste helg. Men i løpet av den uka var jeg og en venninne ute å kjørte med han og to kompiser, men det var ikke noe spesielt mellom oss liksom. Etter fest igjen så havnet jeg opp sammen med han etter kvelden men stakk før han våknet.

 

Anyways, vi var vel ff i 2-3 måneder før vi ble sammen. I de 2-3 månedene hadde vi sex hver gang vi møttes alene, også hang vi med venner å latet som ingenting selvom alle viste det, for vi holdt litt på på fester og sånn. Men kan huske at vi ikke hadde noe spesielle "regler" eller at vi i det hele tatt avtalte at vi bare var ff. Tror det var måten begge snakket om hvor deilig singellivet var. Personlig strevde jeg litt med å holde følelser tilbake, er en person som lett får følelser for andre. Men når han ikke klarte å holde seg lenger ble jeg utrolig glad :D

Lenke til kommentar
Må du være kynisk, kald og følsesløs for å ha en fuckbuddy?

Bare fordi du ikke kan det, så må de som kan det være dårlige mennesker? Jeez

Sa ingenting om dårlig menneske, men mener du at du kan ligge med venninna di over lenger tid, uten å få følelser/bry deg om hun ligger med andre/holde tankene om sexen ute av alle situasjoner/se henne gå over til en "ny" når som helst uten problemer osv?

Jeg velger å tro at for de fleste så blir det vanskelig. Har da ingenting med hva jeg kan eller ikke, dette mener jeg på generelt grunnlag.

Lenke til kommentar
Må du være kynisk, kald og følsesløs for å ha en fuckbuddy?

 

Bare fordi du ikke kan det, så må de som kan det være dårlige mennesker? Jeez

Jeg er kynisk, kald og følelsesløs, kaller du meg et dårlig menneske? Snakk om å drite seg ut, det er jo du som er den dømmende. Julie har en forståelse for at ikke alle er like, mens du velger å kalle de som ikke er like deg for dårlige mennesker.

Lenke til kommentar

Personlig så har jeg aldri møtt mine FF utenom "sengetiden" - det holder alt så mye enklere og på en måte kan man si at "forspillet" begynner i det man sender den første meldingen (for da vet den andre med en gang hva som er i fore).

 

Forspill er like viktig om det er en FF, ONS, kjæreste eller en kanin - det får dere klar, gjør penetreringen lettere, mer behagelig og skaper en bedre orgasme.

Lenke til kommentar
Ordboken definerer kynsik som desillusjonert, kald og hensynsløs.

 

Jeg vil deffinitivt si at du er et dårlig menneske om du føler du har disse egenskapene og dyrker dem ja.

Nettopp!

 

Misforstår du med vilje, Dorian Gray, eller er du bare født dum?

 

Poenget mitt er at det er idioti å påstå noe slikt som at mennesker som har/har hatt en FF er kalde og kyniske.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...