Gå til innhold

Sist sang du lærte deg

ertestuing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Motorhead - Ace of Spades. Latterlig enkel og kjekk og spille :) ble inspirert av å spille guitar hero 1 på vors.

er den enkel å lære seg på gitar???

• 2 uker senere...
Skrevet
House of the Rising Sun av The Animals. Veldig lett låt å lære seg, og flott for nybegynnere.

Der er jeg veldig enig. Du spiller den med fingerspill, ikke sant? Ikke noe er som å spille en slik ballade og kikke en jente dypt inn i øynene, mens du drar frem den dypeste basstemmen du klarer. :D

Skrevet
Satch Boogie, trenger vel ikke å si hvem som har laget den ;) Før den var det Neil Zaza - Im Alright :p

Pic or it didn't happen. :p Den mannen er jo gal, på lik linje med Malmsteen og Vai. :S Jeg kommer aldri til å bli så god på gitar, uansett hvor lenge jeg holder på.

Skrevet

Baby PLease dont go, ac dc sin versjon. Ikke vanskelig, men fant ut at jeg måtte prøve den etter att jeg hørte den idag. Tok ca 2 min å få den inn i huet :thumbup:

Skrevet
Satch Boogie, trenger vel ikke å si hvem som har laget den ;) Før den var det Neil Zaza - Im Alright :p

Pic or it didn't happen. :p Den mannen er jo gal, på lik linje med Malmsteen og Vai. :S Jeg kommer aldri til å bli så god på gitar, uansett hvor lenge jeg holder på.

Didn't happen? må jeg begynne å dra inn vitner :dontgetit:

Snakker om Malmsteen, kan "Im a Viking" (Naturligvis ikke soloen...) :thumbup:

Spilt gitar i tre år, stort sett 2-3 timer hver dag, men har vært oppe i 11. Flittighet kalles det :cool:

Im Alright har jeg småspilt på i over et år, men begynte først å øve seriøst på den for ikke lenge siden. Kommer du over introen på Satch Boogie, går resten glatt.

Skrevet
Im Alright har jeg småspilt på i over et år, men begynte først å øve seriøst på den for ikke lenge siden.

Neil Zaza sin versjon, eller JerryC sin? Har bare lært meg JerryC sin, Neil sin er litt i det villeste laget når det går fort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...