tomrobin Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 (endret) Det er bare et par ting jeg lurer på når det gjelder Cabal online... - hva er max lvl? - hvordan får man solgt ting, jeg ser det står noen folk som står å selger for deg nermest jeg klarer ikke å forklare dette på noen annen måte.. hvordan får man gjort sånn atte dem kan stå å selge for deg ? - Når man kommer lengere opp i lvl er det noen spesielle bosser man kan ta som på Wow? kommer sikkert fler etter vært:D Takker for alle svar:) Endret 18. juni 2008 av tomrobin
Creowks Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Det er bare et par ting jeg lurer på når det gjelder Cabal online...- hva er max lvl? - hvordan får man solgt ting, jeg ser det står noen folk som står å selger for deg nermest jeg klarer ikke å forklare dette på noen annen måte.. hvordan får man gjort sånn atte dem kan stå å selge for deg ? - Når man kommer lengere opp i lvl er det noen spesielle bosser man kan ta som på Wow? kommer sikkert fler etter vært:D Takker for alle svar:) Spilte Cabal Online et halvt år tilbake (ellerno), og kan ta fra det jeg (tror) jeg husker: - Max level er 150, ut i fra det jeg husker - Du kan ikke få noe til å selge for deg (ihvertfall gikk ikke det da jeg spilte). Du å åpne din egen personlige shop (husker ikke helt hvordan), og la din character stå stille mens den selger. - Det er ikke noen 'spesielle' bosser, for alt jeg vet. Men når du begynner å komme i høyere levels, så kan du finne 'cards' fra monsters. Med disse kan du gå inn i ei hule/grotte eller hva det enn er, og bekjempe deg gjennom alle monstrene (du har tid på deg), til du tilslutt møter opp med en boss; noen av disse er 'group' (altså for parties), og noen er 'solo' (individuelt). Du kan ofte få gode/sjeldne drops inni disse stedene. Disse 'kortene' har også et level requirement. Til slutt et tips: Det er lurt å få høye skill levels fortest mulig (altså fortest mulig til G.Master skills), sånn at ting blir lettere enn de trenger å være, og du blir sterkere. Sist men ikke minst: Wizards er uslåelige i PvP. Har de de rette skillsene, så har ingen andre jobber en sjangs i havet. Selv var jeg en Blader da. Sluttet i level 105. Spillet ble veldig gjentakende, men det var morro for en stund (en mnd for meg). Grafikken er jævlig bra til å være et gratis spill (med mini-kostnader hvis du vil ha diverse 'cash' ting), og er absolutt et bra spill.
tomrobin Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Skrevet 18. juni 2008 Det er bare et par ting jeg lurer på når det gjelder Cabal online...- hva er max lvl? - hvordan får man solgt ting, jeg ser det står noen folk som står å selger for deg nermest jeg klarer ikke å forklare dette på noen annen måte.. hvordan får man gjort sånn atte dem kan stå å selge for deg ? - Når man kommer lengere opp i lvl er det noen spesielle bosser man kan ta som på Wow? kommer sikkert fler etter vært:D Takker for alle svar:) Spilte Cabal Online et halvt år tilbake (ellerno), og kan ta fra det jeg (tror) jeg husker: - Max level er 150, ut i fra det jeg husker - Du kan ikke få noe til å selge for deg (ihvertfall gikk ikke det da jeg spilte). Du å åpne din egen personlige shop (husker ikke helt hvordan), og la din character stå stille mens den selger. - Det er ikke noen 'spesielle' bosser, for alt jeg vet. Men når du begynner å komme i høyere levels, så kan du finne 'cards' fra monsters. Med disse kan du gå inn i ei hule/grotte eller hva det enn er, og bekjempe deg gjennom alle monstrene (du har tid på deg), til du tilslutt møter opp med en boss; noen av disse er 'group' (altså for parties), og noen er 'solo' (individuelt). Du kan ofte få gode/sjeldne drops inni disse stedene. Disse 'kortene' har også et level requirement. Til slutt et tips: Det er lurt å få høye skill levels fortest mulig (altså fortest mulig til G.Master skills), sånn at ting blir lettere enn de trenger å være, og du blir sterkere. Sist men ikke minst: Wizards er uslåelige i PvP. Har de de rette skillsene, så har ingen andre jobber en sjangs i havet. Selv var jeg en Blader da. Sluttet i level 105. Spillet ble veldig gjentakende, men det var morro for en stund (en mnd for meg). Grafikken er jævlig bra til å være et gratis spill (med mini-kostnader hvis du vil ha diverse 'cash' ting), og er absolutt et bra spill. tusen takk for et godt svar
tomrobin Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Skrevet 19. juni 2008 Er det noen som veit åssen man lager sin personelige shop ?
tomrobin Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Skrevet 21. juni 2008 Nå kommer det et spørsmal til her åssen skaffer man seg pet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå